• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • glitterkorn

Ja borde oxå gå och lägga mig , ska upp tidigt till tandläkaren i morgon Hemlis Sen ska jag i väg till stallet en sväng ( sambon är ledig då rymmer jag i väg till mina hästar Räcka ut tungan)

Sov gott allesammans !

• Ionea

Go morgon!

Jösses vad ni skriver Skrattande
    Kl 14.30 vid Nordea/trädgårdstorget imorgon då! Det låter kanon! Kul ska det bli att få träffa er alla  jag är så grymt socialsugen nu så det bubblar i mig haha!

Idag ska vi till öppna förskolan här i Ryd kl 09.30. Första träffen med andra bebisar i samma ålder. Det ska bli roligt det med! Ska se om jag hittar en våg där någonstans så att jag kan väga mig. Har inte en susning om hur mycket jag har gått ner nu. Amingen verkar göra en hel del på min vikt Flört

Min lilla Ion är nu 9v och 3dgr!

Glitterkorn: Lycka till hos tandläkaren!

• TheLove

godmorgon!!

snart ska jag sova igen men elliot ville ha tutten och det är så jobbigt att amma i sängen...

Låter supermysigt med fika imorgon.

vad skoj med öppna förskolan. hur får man info om det?

jag har ingen aning om vad jag väger men om man ser mig ser det nästan ut som jag inte fött barn *stolt*

• Ionea
    TheLove skrev 2008-05-06 07:58:20 följande:
    godmorgon!!snart ska jag sova igen men elliot ville ha tutten och det är så jobbigt att amma i sängen...Låter supermysigt med fika imorgon.vad skoj med öppna förskolan. hur får man info om det?jag har ingen aning om vad jag väger men om man ser mig ser det nästan ut som jag inte fött barn *stolt*
    hehe, jag tycker att det är superpraktiskt att ligga i sängen och amma.
    Vi har vår BVC i Ryd + öppna förskolan och familjecenter i samma byggnad. Så vi blev inbjudna utav dem helt enkelt. Det finns lite öppna förskolor här och där i Linköping.

Ex, Ryd, Berga, T1. På T1 så vet jag att de helst inte vill att man ska gå dit om man inte tillhör det området. Men i Rud så tror jag att vem som helst kan komma!

Va skönt för dig! Mitt mål just nu är att försöka få kontroll på magen igen, den är ju sladderi-sladdrig som tusan. Så det blir snart dags att börja träna!
  • Snobben79

god morgon! har precis lyckats få i mig lite frukost

14.30 funkar för mig också, kul!

Vi går på BVC i valla/T1 så vi har kollat in öppna förskolan där. Det blir nog fler gånger så småningom.

TheLove skrev 2008-05-06 07:58:20 följande:
    jag har ingen aning om vad jag väger men om man ser mig ser det nästan ut som jag inte fött barn *stolt*
    jag har några kilo kvar, men ser ju inte ut som vanligt direkt . ska bli skönt att börja träna igen.
  • Cia80

Nu är jag också vaken Fick bara sendrag en gång denna natt, alltid nåt.
    Ser fram emot imorgon. Som sagt, längtan kommer nog inte bli mindre när jag får se era små bebisar. Är tur att jag redan är gravid

• mamma till lilla skrutt

Kul att ses imorgon. Leos och Vincents mamma: Bra att det kommer en till 3-åring!

• TheLove

Tänkte vi kan göra en liten lista med info så vi har lite mer koll på varandra när vi träffas...

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp...

Någon mer info vi behöver?

• Mizzz
    Cia80 skrev 2008-05-06 12:25:13 följande:
    Nu är jag också vaken Fick bara sendrag en gång denna natt, alltid nåt.Ser fram emot imorgon. Som sagt, längtan kommer nog inte bli mindre när jag får se era små bebisar. Är tur att jag redan är gravid
    Det är bra att längta lite ;)
    Hehe, fast du blir kanske lite avskräckt när du ser min son och alla "hyss" han har för sig.
  • Mizzz

Svar på tråden Linköping, någon?