• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-07 15:47:11 följande:

Från o med nästa vecka kan jag inte vara med o fika på tre veckor. Sambon börjar sin semester på måndag
    Undrar desamma, har samma sak, from nästa vecka så har ssmbon semester i 4 veckor framåt...
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-07 15:42:58 följande:
    får komme äver en annan dag om de går bra. magnus har börjat måla spjälsängen
    det är okej.vad skoj att ni målar om spjälsängen.matilda sa villken färg ni har nu i köket.här ska man strax börja med käket.vart tvungen att åka o handla hem lite matvaror i sista stund
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-07 15:18:53 följande:
    Blir det nån fika i veckan?
    det undrar jag oxå,jag kan efter kl 16,helgen är tyvärr "fullbokad"
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-07 15:47:11 följande:

Från o med nästa vecka kan jag inte vara med o fika på tre veckor. Sambon börjar sin semester på måndag
    min karl började sin sem idag och de har märkts på barnen , få uppåt schak när han är hemma trotsar honom som fanders för de vet att han har kort stubin..;-P
  • Mammatill4a

ciccielv: ja men hon verkade inte tycka om färgen först ;-P men magnus kom in gående och frågade om de inte såg bra ut. men sen sa hon att de gjorde de,, men barn är ju barn.. rosa och lila hela tiden.. måste ses för att inte samma nyans som på färgkartan på locket..

japp spjälisen blec oxå godkänd, står och torkar lite extra i sovrummet nu , hoppas inte ragnar har den som klösbräda..

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-07 19:59:53 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-07 15:47:11 följande: min karl började sin sem idag och de har märkts på barnen , få uppåt schak när han är hemma trotsar honom som fanders för de vet att han har kort stubin..;-P

ja barnen är allt roliga.här har gubben 5 veckors semester.men idag fick han börja hjälpa grannen med deras hustak på kolonin.här ska jag skramla ihopp pengar så vi ev kan åka till borås  eller ölands djurpark nån helg.

idag orkade jag inte göra kvällsmat så det blir hemkörd pizza iställetGlad.

ja matilda sa att liam hade fått sig en utskällning idag pga smubuset han hade gjort.jag fick ryta i rejält idag då matilda var så jäkla dryg mot liam,tom mats sa åt matilda att sluta vara drygFörvånadSkrattande

nä nu ska jag börja sy lite igen.ha en bra kväll allesammans

• Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-07 20:05:18 följande:
    ja barnen är allt roliga.här har gubben 5 veckors semester.men idag fick han börja hjälpa grannen med deras hustak på kolonin.här ska jag skramla ihopp pengar så vi ev kan åka till borås  eller ölands djurpark nån helg.idag orkade jag inte göra kvällsmat så det blir hemkörd pizza istället.ja matilda sa att liam hade fått sig en utskällning idag pga smubuset han hade gjort.jag fick ryta i rejält idag då matilda var så jäkla dryg mot liam,tom mats sa åt matilda att sluta vara dryg
    nä nu ska jag börja sy lite igen.ha en bra kväll allesammans
    det är inte bara hon som är dryg mot lille liam, Olivia var de med här hemma.. för hennes rum var ju ett tjej rum där fick ju inga killar vara GRRR trots gillar de inte.. stackarn måste ju få vara med och leka då han inte har nån annan kompis här.. tycker allt synd om honom ibland i åtvid hade han massa killkompisar och olivia inte lika mkt tjejkompisar..
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-07 20:09:35 följande:
    det är inte bara hon som är dryg mot lille liam, Olivia var de med här hemma.. för hennes rum var ju ett tjej rum där fick ju inga killar vara GRRR trots gillar de inte.. stackarn måste ju få vara med och leka då han inte har nån annan kompis här.. tycker allt synd om honom ibland i åtvid hade han massa killkompisar och olivia inte lika mkt tjejkompisar..
    jag säger ständigt till ungarna att ALLA får vara med.tjejer är att bråkiga och envisaSkrattande
  • Fru T

ursch idag har jag mått pyton, inte sovit bra alls å har känt mig febrig så svättsts typ heladan... har dock inte haft nån riktig febertemp tror ja men ligger lite högre än ja brukar... har kännt mig typ väck o äcklig... sovit mig igenom hela dan.

mensen då, ja den är där men inte mycket ser redan ut som den är över och det är "efterbörden" som kommer. mina fingrar är jättesvullna så jag fått ta av förlovnings och vigselringarna

blääää ja som precis blivit frisk från en långvarig förkylning *suck*

• dinana
    Fru T skrev 2008-07-07 22:32:48 följande:
    ursch idag har jag mått pyton, inte sovit bra alls å har känt mig febrig så svättsts typ heladan... har dock inte haft nån riktig febertemp tror ja men ligger lite högre än ja brukar... har kännt mig typ väck o äcklig... sovit mig igenom hela dan.mensen då, ja den är där men inte mycket ser redan ut som den är över och det är "efterbörden" som kommer. mina fingrar är jättesvullna så jag fått ta av förlovnings och vigselringarna blääää ja som precis blivit frisk från en långvarig förkylning *suck*
    Det är inte så att du är gravid då? Har du testat dig? Låghormonare? Många får ju blödningar trots att de är gravida.
  • Fyra Mirakel

Hejhej på er tjejer

Hur har ni det i regnet? Här blir det lite småpyssel & sen ska jag & småtjejerna fira sambon som fyller 34 idag.

ღ Elin060420 ღ David940103 ღ Michaela950914 ღ Saga080402 ღ
Svar på tråden Linköping, någon?