Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-12 17:06:04 följande:

På tal om tänder, tror att Vincent håller på att få en tand, han dreglar så mycket o det är lite vitt i munnen. Han är 3,5 månad.
    så kul om han får tändern nu, tur att du inte ammar, då hade du ftt ont.. sj fick inta alma sina första förren veckan hon fyllde 1 år.. lite sent man ja ja.. alla kommer ju upp innan hon blir 5 iallafall. två-tre st sprack upp förra veckan..
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-12 18:20:11 följande:

Ja, det är tur Vi får väl se när de eller den spricker igenom.Leo var 7 månader när han fick sin första tand.
    ok ,men de kan ju vara skilland på första och andra barnet oxå, de återstår och se..är de skönt att ha gubben hemma nu då?
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-12 18:27:36 följande:
    ingen fara är själv trött då man blev väckt flera gånger i natt utav vovven som skällde på folk som var utanför.nu har jag sytt färdigt klänningen och ska börja lägga in bilder i mitt bildgalleri på det mesta som jag har sytt
    ok så kul.. sj undrar ja om ja kan komma över och låna usb nån da i veckan ? el de var inget kan ju inte sätta in mer på fl nu när pluset är borta, får ta de när de kommer igång igen.. kan skicka hem barnen halv 8 om de går bra för er..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-12 18:46:13 följande:
    det går bra.just nu leker de alla för fullt och skrattar en hel del.idag är det kors i taket då de har varit sams hela tiden
    kanske för att mamma olivia varit borta i 2 dagar.. el vem vet
    ska kolla in i ditt galleri
    '
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-12 19:01:35 följande:

Ja, det är superskönt!! Nu slipper man får en gångs skull dra allt lass själv på dagarna. O det är såå skönt att bara kunna njuta.Min sambo är såå duktig oxå o sliter som ett djur här hemma med allt möjligt så att jag får vila lite
    då är våra karlar rätt lika då, här har man fått mkt vila isoffan och även ute när barnen springer och leker,, han är en lekfarbror min make
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-12 19:17:31 följande:

Samma här Min sambo älskar att leka med barnen Gud så nyfiken jag är hur det har gått för Cia!
    ja vem är inte nyfiken, vill ju veta hur de gått/går vad de fått, för nuhar ho ju varit borta ett tag, så nu borde ju liten kikat ut.. fasiken vad ja längtar till vår kikar ut
  • Mammatill4a

här var de då allt dött ikväll, vad gör alla. säkert myser framför tv.. men fasiken finns ju för h-vete inget att se. den där tv kan man ju snart slänga ut, kanske får blir en beck med persbrant i vardagsrummet tihi... alla barn soer iallfalla för natten och har gjort sen 20 tiden..

• Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-12 21:39:21 följande:
    Mammatill4a: Det finns verkligen inget att se på på tv:n, bara skit som vanligt....var länge sen jag kollade på tv:n....vad har du haft för dig ikväll?
    igår la ja mig tidigt el ja en stund efter sommarkrysset alma vaknade och ville komma över i vår säng så la mig med henne.. hände inte så mkt igår kväll var rätt dött på fronten..
  • Mammatill4a

MammatillEKNS och ciccielv: ni är så välkomna

här är man segstartad idag med, drömde att ja fick barn inatt en pojk, men när den kom ut såg de inte ut som en Neoh utan en Arvid så man får väll se vad det är som väntar därinne.. Har sagt sj att ja inte vill ha två barn med samma bokstav i början på ett namn men men, allt kan ju ändra sig oxå. vaknade oxå med huvudvärk idag igen , men ska nog få den att gå över mer med kaffe sen..

• Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 10:08:31 följande:
    Mammatill4a: gick också och la mig tidigt igår, behöver min skönhetssömn vad mysigt att hon låg och sov bredvid er när N vaknar på morgonen så brukar hon ligga i vår säng och mysa
    HAHA alma vet inte vad mysa i säng är, hon ska upp på en gång och köra fullrulle

det är förnst nu som hon sover i vår säng, annars har hon vägrat sen hon kom hem från BB
Svar på tråden Linköping, någon?