Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 21:09:22 följande:

Nja, vi vill ha ungefär samma ålderskillnad på Vincent o den eventuella bebisen som det är mellan Vincent o Leo, så vi väntar 2-3 år till innan vi börjar bebisverkstaden igen
    ok, ja de känner man ju sj här har vi nästan två år mellan olvia & Liam och ett hopp då ja pluggade tills vi skaffade alma och lite mer än 2 år tills 4:an
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 21:22:17 följande:
    Mammatill4a: Mig spelar det ingen roll, vi kan ta helgen därpå istället
    Skorpan08: Vad skönt att hon slipper lida nått mer! Och vad fint ni gör det för era djur det kommer bli fint!
    tack vad gullig du är hoppas N var på bättre humör när ni kom in el så är de för pappa är borta med..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 22:01:01 följande:
    Mammatill4a: Tack nej, hon blev inte så mycket gladare, tror hon som sagt känner av att Peter inte är hemma eller så har hon bara en dålig dag precis som vi vuxna kan ha nu ligger hon iaf och sussar och maken har kommit hem nu
    ok, ja de kan de vara tur hon får en heldag med honom imorgon då fast då kanske de blir tvärtom;-P
    så skönt att hon sover sött de gör mina med utan skrutt i magen för den lever rulle.. nu ska ja se fortsättning sen sleepa
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-07-13 22:03:50 följande:
    Jag kan ärligt säga att jag är riktigt sugen på våran 3:a redan nu. Men visst är det skönt när det är lite längre emellan. Har ju 4½ år mellan mina grabbar och visst underlättar det eftersom Liam är väldigt självgående. Men tanken var inte att det skulle bli så långt mellan dem, var gravid två ggr innan Lucas blev till men det ville sig inte riktigt.
    kanske ta tag i det snart ifall de blir lika tråkigt denna gång MEN får hoppas på att de går av bara farten
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 22:18:00 följande:
    jag det var ju viktigt att få bort liam därifrån.han blev lite förskräkt när jag bad honom att genast komma.äcklet hade gett liam pokemonkort om jag såg rätt.oliva berättade vad äcklet har gjort mot henne.jag ska leta fram ett par papper som du ska få se.en granne på gården trodde att det var matilda som var utsatt i höstas,men troligen var det olivia.
    MM de måste de ha varit dåm, vet att du har sagt de till mig nån gång, men som sagt hur faan kan de se skilland matilda har ju mörkt hår och olivia är ju blond GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. nu vågar man ju inte vara på denna gård mer tur karl har sem nästa gång ska vi ta tag i honom och ringa snuten innan de händer igen..
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 22:20:26 följande:

Jag vill gärna plugga efter min mammaledighet o så peppad som jag är till det nu har jag aldrig varit förr så det är bäst att passa på Fast det är ju drygt 1 år kvar tills dess så det kanske hinner ändra sig.Jag vill plugga till behandlings assistent o det är bara 1 år, så tänkte jag försöka kanske jobba 1 år som det, om man nu får nåt jobb o sen skaffa 3:an.Men vi får se. Det kanske blir tidigare oxå, eller inte alls
    Ok, ja här är min plugghjärna lika med NOLL, skulle gärna skola om mig till förskolelärare men har varken ork el tid el vilja till de , så får se vad ja ska bli när ja blir större haha
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 22:29:25 följande:
    matilda var ljusare förra året.hon som anmälde sa att det var en ljushårig/blond tös.han sitter inne tydligen men är hemma nu när det är sommarlov.han vågar sig inte in på gården efter att "L`s" pappa har hotat med polisen.jag ska se om jag hittar pappren.ni var nyinflyttade när vi fick nyss om denna person
    Ok, ja de får du gärna göra, hon börjar berätta lite nu, fy faan säger ja bara. nästa gång ringer vi polisen
  • Mammatill4a
    Maria84 skrev 2008-07-13 22:34:55 följande:
     Ja vi sa det att det kanske är lika bra att börja direkt om det blir likadant den här gången.
    hihi får hålla tummarna att de inte blir så denna gång.
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-14 07:45:52 följande:
    Nu ska jag till Ullared med ett par vänner så jag önskar er en trevlig dag ute i solen
    hoppas ni har de trevligt på er lilla tripp och att du hittar mkt fint till N sparat ditt mob nummer nu , men för tillfället är de slut på pengar på min men messar när ja fått igång den
  • Mammatill4a
    rply skrev 2008-07-14 15:00:17 följande:
    Vet, men ekholmen var heller inge fint.Vart ska man bo då? om man vill ha fräscht i lägenheten? Lite högre standard?
    vi bor på rydsvägen låga nr och har standard kanske inte den bästa tapet mm, men badrummet är kanon och köket med, det beror nu på hur kiknkig man är sj som person.. vi gillar de, men rys ale´skulle ja nog inte föreslå då de är vägen in till centrum och mkt bil,busstrafik mm
Svar på tråden Linköping, någon?