Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Skorpan08 skrev 2008-07-13 14:24:56 följande:
    Jösses vad ni har hunnit skriva på ett par dagar, Tog en timme att läsa ifatt.Grattis i efterskott Alma!
    tack ja här skrivs de om dagarna, för mkt för en annan oxå ibland:-P
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 14:41:16 följande:
    Mammatill4a: du får mer än gärna komma över någon dag nu har N somnat igen så nu passar jag på att äta lite glass
    JennyoPatrik: får se hur lilla bebisen blir sen en riktig vilding kanske N var verkligen inte lugn i magen, men nu är hon skapligt lugn faktiskt
    Ja de gör vi gärna. sover hon än? vädret ser inte för lovande yt, vet inte om vi vågar ge oss ut, annars har vi ju nära till er opm de skulle komma en strört skur..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 15:22:23 följande:
    Mammatill4a... nu är hon vaken :.D en lite hälsning från henne                      ,mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmyh, mmmmm,,Y 7KMNGggggggggggg
    hihi hon är för gå er lilla dotter:-P
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-07-13 17:13:39 följande:
    Någon som hört något från Cia80 nu? Var ett tag sedan hon vart inloggad nu tycker jag. Nu måste hon väl ändå ha fått sitt lilla charmtroll.. eller vad tror ni?
    har inte hört nåt, men man får ju hoppas
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-07-13 17:14:22 följande:
    Tyvärr blev vi tvugna att avliva henne. Så det har varit en tung helg.
    Stackars er, vet hur de känns.. fick ta bort en av våra kissar för nån vecka sen då hon hade problem med magen och kräktes hela tiden..
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 17:23:24 följande:
    Mammatill4a: Tack så jättemcket för komplimangen Alma är så söt som vill krama Nathalie hela tiden
    Skorpan08: Beklagar verkligen trodde de att hon blivit påkörd?
    she like baby´s

JAPP för tusan ja är med på tjejkväll alltid ska bli så trevligt;-P
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 17:24:21 följande:
    Jag,mammatill4a och ciccielv tänkte ha tjejmiddag nästa helg, någon mer som vill haka på?
    vilken helg var de du menade, nästa helg är ja ju upptagen fre och lördag men helgen efter kan ja.. taccos är gott och har inte ätit de på länge, och så är ja rätt kräsen i vad de gällde mat
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 18:03:09 följande:

Nu är jag såå stolt Vincent var såå duktig nyss när han låg på skötbordet, jag höll honom bara lite i händerna, sen drog han upp sig själv till sittande ställning!
    DUKTIG kille ni har
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-07-13 18:17:42 följande:
    Dom vet inte vad som hänt men ena bakbenet var helt av. Troligen hade det varit det i två-tre dagar för hon var riktigt illa däran. Det behövdes bara lite lugnande så somnade hon in. Det var så fruktansvärt jobbigt. Men skönt att hon tog sig hem iaf. För det hade varit värre att inte veta var hon är eller vad som hänt. Vi begravde henne brevid vår hund som gick bort förra sommaren. I höst ska vi plantera en syrénberså runt gravarna.
    åhhh så himla mysigt de kommer säkert att bli vacker där för dem.. stackrs kisse och lida så..
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-13 18:24:46 följande:
    bb helgen
    Men då kan ju inte jag ev pengarna kommer ju rycka på barnv kompis kommer med på fredag ,vet ju inte hur länge hon stannar heller och så måste man ju handla lite mat med plus att vi ska vara på folkrace hela lördagen, kan vi inte ta helgen efter kanske fler kan el vad tycker du mammatillEKNS
Svar på tråden Linköping, någon?