-
Kollade in eran bilddagbok, sååååååååååå söt han är!TheLove skrev 2008-05-03 23:27:38 följande:Jag bor med i linköping och har inte jätte många bekanta med barn... Har en son på 13 dagar... -
Vi bor på 362 borta vid Rydskogen!MammaTillEKNS skrev 2008-05-04 11:38:21 följande:Ionea: vi bor på rydsvägen 50 var bor ni? -
Den där "sucking-mode" fasen känner jag igen haha! Han hade en sån vecka för 3-4 veckor sedan och jag kände mig helt utmattad. Men det gick över som tur var :)Galadriel skrev 2008-05-04 13:10:30 följande:Hej!Vad kul att vi är så många!Min lilla kille, som hittills har varit väldigt nöjd av sig, har gått in i "sucking-mode" som jag kallar det...vill BARA amma idag och blir vansinnig om han inte får ligga vid bröstet. Tyvärr blir han kinkig ganska snart när väl ligger vid bröstet. Han kanske vill suga men inte ha mat! Svårt! Antar att han helt enkelt har en ledsen dag idag, var som ett litet solsken igår. Så idag blir det nog amning, amning och åter amning. Kanske en promenad också, så brukar han somna sött.Hade ni svårt att komma på namn till era små? Vi har fortfarande inget namn, tycker det är svårare med killnamn än tjejnamn faktiskt.
Vi hade det ganska lätt, jag har alltid sagt att får jag en son ska han heta Ion :) så vi hade i stort sett bara det killnamnet som var självklart, om det blev en tjej så hade vi förslag på Nemi eller Adine. -
Jag är 26 år
helt otroligt, det känns som om jag var 20 häromdagen. Tiden går snabbt.
Vi kommer troligtvis att ha namngivningsfest i Valla i sommar. I gamla Linköping/Valla så finns det ju en rund liten dansbana, där tänkte vi att vi skulle samlas med släkt och vänner. Vi bjuder på lite tårta och kaffe och man får ta med egen picknick.
Funderar på att ge något speciellt till de som ska bli gudmor och gudfar men vet inte riktigt vad, några förslag?
Lovelyy: skönt att flytta till större lägenhet nu när ni är fler i familjen!
Galadriel: haha, du kommer aldrig mer kunna säga att han ska lyssna på din kvinnliga intuition
-
32 är ingen ålderGaladriel skrev 2008-05-05 08:11:37 följande:Oj, då är jag gammal...32 år i september!
-
Glitterkorn, det lät bra! Funderar lite på något sådant också. + att jag tänkte köpa några pins och ge till alla som kommer spana in denna hemsida: http://fatstatement.com/customprinted_badges_sv-SE_se.html
Blir det fika onsdag? -
Va roligt att vi blir fler på denna tråd!

Hoppas att ni alla har en underbar dag idag? Själv har jag nu hunnit med att dammsuga, skura golv, vattna blommor och handlat. *puh* Så nu ska jag göra lite
och sätta mig på altanen. Ion sover sött! -
Jag bodde på skogslyckegatan en gång i tiden, min FÖRSTA egna lägenhet. Det var tider detMizzz skrev 2008-05-05 12:33:55 följande:OK, skoj!Vi kommer tillgång till lghen precis innan midsommar så vi flyttat väl strax efter det. Vi kommer bo på skogslyckegatan (högst upp för backen vid centrumet). Längtar jätte mycket efter flytten, men känns lite närvöst oxå, känner inte till "andra sidan" stan så mycket. Har aldrig varit där innan vi titta och köpte vår lgh.
-
JaMizzz skrev 2008-05-05 12:51:34 följande:Hehe! Vilket sammanträffande!
bodde i en liten etta som jag trivdes ganska bra i. Johannelund är helt ok att bo i!
-
Leos och Vincents mamma: nämen gudars
upptäckte precis att jag vet ju vem din man/sambo är! Vi jobbade ihop på Ingroup inne i stan. Spanade lite på ditt galleri, vilka underbart söta söner du har!
Lillisen: va kul att ni har hittat en lägenhet som ni gillar, det kan vara hur svårt som helst! Själva går vi i husbyggartankar. En vän till min svärfar bygger hus och vi funderar på att göra en deal med honom. Skulle kosta oss ca sju, åtta tusen i månaden
så det är väldigt lockande!