• Ionea

Linköping, någon?

glitterkorn skrev 2008-05-22 20:19:15 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-05-22 19:41:50 följande: Ush så otäckt ! Tur att han mår bra nu och så.Ionea: Provat att ha på dammsugare eller åka bil , dammsugare är guldvärd här hemma Julle blir nästan alltid lugn av den
    hm.. njae inte sådär medvetet. Får väl dra fram dammsugaren i morgon kan ju lika gärna städa en smula! Tack för tipset, hoppas att det fungerar!!

Har inget körkort så bil blir det inte..
    Ion rocks!
  • Ionea
    Elli80 skrev 2008-05-23 11:13:38 följande:
    Hej på er!Leo och Vincents mamma: Vilken hesmk historia! Hur är det med honom nu då? Fortfarande bra hopaps jag!Ionea: Låter igenkännande tycker jag... Igår på dagen fungerade ingenting som jag gjorde... Tillslut fick jag Gabriel att sova och då sov han som en stock i nästan 4 timmar... Han blir så himla lätt övertrött...
    haha, ja då är man inte ensam i alla fall hur gammal är Gabriel nu då?
    Ion rocks!
  • Ionea
    IaOnDaFluff skrev 2008-05-27 11:05:22 följande:
    usch känner mig sjuk i dag, sitter på jobbet o känner mig alldeles trälig.. vet inteo m jag fryser eller svettas.. trött orkar inte lyssna på kunderna.. :(
    Nämen tjena IaOnDaFluff
    Såg ju nu att det var du!! Just meningen "orkar inte lyssna på kunderna" fick mig att känna igen mig! Fy så tråkigt, du får krya på dig!
    Ion rocks!
  • Ionea
    IaOnDaFluff skrev 2008-05-27 11:40:57 följande:
    Nej men godmorgon lilla vicke.. hur har du det?Jo då, lite trist, sitter på övervåningen o känner mig övergiven *skrattar*Men känner mig lite piggare nu efter rasten...
    Go morgon
    Hoppas att du mår bättre nu!

Cia80, hur mår du?? Allt bra hoppas jag hunnit packa bb-väskan ännu då?

Elli80, grattis till din sambos jobb! Måste vara skönt att det är klart.

Leo & Vincent, gick det bra ute i malmslätt? trist att behöva ta sig ända dit för bvc.

Själv har jag haft fullt upp med Ion som fortfarande är en smula kinkig. Så när han sover så har jag passat på att vila lite. Ullared var kanon!! Hittade en massa roliga barnkläder
    Fika i trädgårdsföreningen vid bra väder o Claras vid dåligt väder, torsdagen den 29/5 kl. 14.30:

Leos och Vincents mamma
    Missnööjd
    glitterkorn
    Dinana
    Lillisen
    Snobben79
    Ionea
    Ion rocks!
  • Ionea
    Cia80 skrev 2008-05-28 13:23:22 följande:
    Iiih, nu blir jag ju nästan nervös Ska lägga mig en stund och försöka koppla av och se om det ger med sig. För jätteont gör det inte, men visst känns det. Hörs om ett tag.
    Det låter som om det kanske är på G
    Jag håller med de andra, hellre att ringa till BB och åka upp en gång för mycket än en gång för lite.

Jag hann inte med att göra någonting på min förlossning, tog med mig lite MER-dricka och choklad och det hann jag få i mig lite i alla fall. Annars så hann vi inte med att spela spel direkt

Och du... VILA på så mycket du kan, medans du kan!
    Ion rocks!
  • Ionea

hm... undrar hur det går för Cia

Måste ta tillbaks det där med att jag kan vara med på fikat, har fått förhinder då en släkting tydligen bestämt sig för att komma förbi..

Ion rocks!
  • Ionea

Cia80: uj uj stackare! hopaps att du får komma till förlossningen snart så att de kan kolla om du har öppnat dig något. Jag kan säga att jag hade lite problem med när jag ringde till dem. "Ta en panodil och sätt dig i badet", "Försök att sova lite.." osv.. Sova?? jag hade förvärkar i 2dygn och sov 4h på den tiden. *hua* Stå på dig nästa gång du ringer!!

Ja.. det var ett tag sedan jag skrev här. Har haft fullt upp med Ion som verkar ha hamnat i en sån där utvecklingsfas igen.. börjar dock gå över nu i alla fall så han är lite gladare nu om dagarna! Någon annan som känner igen sig?

Snart är det dags för lillen att sova första natten hos farmor och farfar... lite läskigt Räcka ut tungan

Ion rocks!
  • Ionea
    Cia80 skrev 2008-06-16 15:07:42 följande:
    Ja, fast jag känner mig samtidigt lite besviken. Även om jag vet att bebis kommer, förr eller senare.
    Den som väntar på något gott Flört
    Ion rocks!
  • Ionea

Hua, ja Ryd är inte alltid så roligt att bo i, vi bor i Människo-Ryd och vi bor på en lugn gård och har aldrig några problem med stökigheter. FÖRUTOM en utav bilarna som brändes för några veckor sedan var precis utanfrör vår lägenhet på parkeringen. Läskigt!

Vi kommer bo kvar här tills vi får tummarna ut och bygger hus!

Vad roligt med barnvagnsbio, det kan jag absolut tänka mig att göra i höst!

Ion rocks!
  • Ionea

Ååååh, spännande!! Jag tror nog precis som ni att det är en bebis ute nu eller snart iaf

Här är det bara bra, vi har tagit det lugnt och softat här hemma. Ion har varit hos farmor och farfar en natt då vi åkte till Göteborg för att se lite spelningar. Allt gick jättebra!!

Hoppas att allt är bra med er?

Idag ska vi promenera till mitt jobb och ta en fika!

Ion rocks!
Svar på tråden Linköping, någon?