Linköping, någon?
Har inget körkort så bil blir det inte..
hm... undrar hur det går för Cia
Måste ta tillbaks det där med att jag kan vara med på fikat, har fått förhinder då en släkting tydligen bestämt sig för att komma förbi..
Cia80: uj uj stackare! hopaps att du får komma till förlossningen snart så att de kan kolla om du har öppnat dig något. Jag kan säga att jag hade lite problem med när jag ringde till dem. "Ta en panodil och sätt dig i badet", "Försök att sova lite.." osv.. Sova?? jag hade förvärkar i 2dygn och sov 4h på den tiden. *hua* Stå på dig nästa gång du ringer!!
Ja.. det var ett tag sedan jag skrev här. Har haft fullt upp med Ion som verkar ha hamnat i en sån där utvecklingsfas igen.. börjar dock gå över nu i alla fall
så han är lite gladare nu om dagarna! Någon annan som känner igen sig?
Snart är det dags för lillen att sova första natten hos farmor och farfar... lite läskigt 
Hua, ja Ryd är inte alltid så roligt att bo i, vi bor i Människo-Ryd
och vi bor på en lugn gård och har aldrig några problem med stökigheter. FÖRUTOM en utav bilarna som brändes för några veckor sedan var precis utanfrör vår lägenhet på parkeringen. Läskigt!
Vi kommer bo kvar här tills vi får tummarna ut och bygger hus!
Vad roligt med barnvagnsbio, det kan jag absolut tänka mig att göra i höst!
Ååååh, spännande!! Jag tror nog precis som ni att det är en bebis ute nu eller snart iaf
Här är det bara bra, vi har tagit det lugnt och softat här hemma. Ion har varit hos farmor och farfar en natt då vi åkte till Göteborg för att se lite spelningar. Allt gick jättebra!!
Hoppas att allt är bra med er?
Idag ska vi promenera till mitt jobb och ta en fika!