• Ionea

Linköping, någon?

TheLove skrev 2008-05-06 15:51:58 följande:
    Nu är jag hemkommen från att ha hämtat ut våra nycklar till nya lägenheten, så vi kommer börja flytta våra saker lite smått nu. Känns jätte bra verkligen
    Va kul!! Alltid roligt att flytta in i en ny lägenhet Flört
    Ion rocks!
  • Ionea
    TheLove skrev 2008-05-06 16:26:39 följande:
    Jo men jobbigt med... har ju en liten nu också så det blir ju endel att pyssla med om man säger så... Fick idag veta att omtapetseringen inte kommer ske förän efter sommaren... ville ju få det gjort innan vi flyttade in och kom typ överens med dem om det *sur*
    Ajdå, det är ju lite trist. Så var det för oss med, tapetsering efter inflytt, skitjobbigt ju med alla möbler!

Går det bra med pluggandet Lillisen?

Roligt med fler i tråden Missnööjd!! Skrattande 
    Ion rocks!
  • Ionea

Sorry mammor, men jag har fått förhinder inför morgondagen.  LedsenSå jag ka ntyvärr inte vara med på fikat!!!!! Jag får se till att komma nästa gång i alla fall...

Ion rocks!
  • Ionea

Aaaaah... mina öron!

Ion har börjat med ett suuuuuper-pipigt ljud när han är uttråkad hihi!

Trist att jag inte kan följa med idag, jag och min man fillilurade på när vi skulle åka och storhandla, och den enda dagen som passar oss båda är idag eftersom han slutar vid halv två.. så jag får väl köpa lite fikabröd och sätta mig på altanen i eftermiddag så att jagfår min fika ändå

Fick precis "somna utan gråt" av Elisabeth Pantley som verkar riktigt bra! Har sträckläst den nu och har redan hunnit halvvägs. Nu anser dock inte jag att Ion har sömnproblem (han sover bra, vaknar mellan 2-3ggr per natt) men jag tror nog att den kan hjälpa mig lite med tips på rutiner osv. Framförallt så hoppas jag att den hjälper mig med att sluta nattamma tills jag ska tillbaks till jobbet i september!

Ion rocks!
  • Ionea
    glitterkorn skrev 2008-05-07 10:20:55 följande:
    Godmorgon ( lR ja inte godmorgon längre kanske  )Verkar vara riktigt nice väder ute i dag Jag sitter här och laddar inför bussresan sen hehe Jag tänkte att jag visar busschaffören min biljett innan vi stiger på bussen , sen går vi in där back då slipper jag ju lämna honom själv .. krångligt det där :P
    hm.. jag var supernervös över första bussresan med Ion. Tänk om han vaknade? ska jag ta upp honom och amma?? osv...
    Det gick dock riktigt bra och jag har inga problem med att lämna Ion i vagnen en liten stund för att visa biljett eller stoppa i mott kort i kortläsaren. Föredrar dock när det finns kortläsare bak i bussen!

Leo & Vincents mamma, fy bövelen för människor som inte kan respektera mammor och barn på bussen!!
    Ion rocks!
  • Ionea
    TheLove skrev 2008-05-07 10:50:32 följande:
    Jag tänkte ta med kameran idag. Om det är okej tar jag gärna lite bilder och lägger upp på min bilddagbok om ni tycker det är okej... tycker ni inte det får ni säga ifrån. familjenl.bilddagboken.se/p/editPresentation.... här kan ni kika lite sen om ni vill :)
    Va kul! då kan jag ju se hur ni har det idag
    Ion rocks!
  • Ionea

Nu ska jag sluta fylla ut sidan, lovar! Räcka ut tungan

Ion rocks!
  • Ionea
    Cia80 skrev 2008-05-07 11:26:09 följande:
    En fråga: Hur gjorde ni tiden efter bb med besök? Fick era föräldrar och vänner komma när de ville eller satte ni någon gräns?
    Haha jadu, jag visste ju direkt att mina svärföräldrar skulle stå och studsa ute i trappuppgången om jag inte sa till dem. Eftersom det är vårt första barn så ville jag absolut inte ha några besök i alla fall de första 2 dagarna. Ville kunna vara hemma och "landa" lite. Sen fick de gärna komma MEN INTE i flera timmar... och fikabröd måste de ta med förståss
    Ion rocks!
  • Ionea

Håller med, framförallt kommentaren: "jamen så länge kan ju inte VI vänta"... superdumt helt enkelt.

Ion rocks!
  • Ionea

Hoppas att ni har det trevligt mammor!
    Vi har precis kommit hem från storhandlandet.

Har köpt nya nappar som jag ska peta i munnen på killen.. ska bli intressant att se om de fungerar Glad

Ion rocks!
Svar på tråden Linköping, någon?