Linköping, någon?
Vad bra att det funkar med 14.30 istället
Vart ligger Nordea då? Är det det som ligger på trädgårdstorget?
Vad bra att det funkar med 14.30 istället
Vart ligger Nordea då? Är det det som ligger på trädgårdstorget?
Vi ska oxå gå o sova nu..Vincent har nyligen ätit så nu ska vi sova lite innan han vill ha mat igen vid typ 3-4 tiden. Godnatt.
Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
Är ganska nyss hemkomna från bvc o Vincent går upp såå himla bra i vikt. De senaste veckorna har han gått upp 300 gram i veckan o nu hade han gått upp 240 gram på 6 dagar o vuxit 1,5 cm på längden. Ingen liten bebis längre ju. Väger nu 4820 gram o är 57,3 cm lång. 6 Veckor gammal idag.
Nu sitter jag o gör färdigt dopinbjudan så att vi kan skicka iväg det imorgon.
Ska bli jättekul att ses idag. Vi kanske blir nån minut sen, tror bussen kommer in prick 14.30. Är nog lätt att känna igen mig, har en röd knorr vagn o en treåring i släptåg ![]()
Tack för idag
Var så kul att träffa er, även om jag inte pratade så mycket, hade fullt sjå med att hålla reda på Leo, tycker att det är lite läskigt när han springer iväg så långt.
Sen vet jag nog inte riktigt allas nickname, men det ska jag gå in o tjuvkika på nu
Kanske ska ta trädgårdsföreningen nästa gång som nån nämnde? Blir lite lättare att prata då o att höra vad alla säger plus att Leo kan följa med då han kan springa av sig där ![]()