• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • MammaTillEKNS

ciccielv: så kul och vad bra att gubben din tar barnen

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • dinana

jag är tyvärr borta nästa helg så jag kan inte hänga på. skall ta familjen och åka ner till mormor och morfars gård. de är bortresta just nu men kommer ner i nästa vecka någon gång (de bilar genom europa).

• ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 18:03:48 följande:
    Mammatill4a: hihi det gör hon verkligen ja det ska bli så roligt förslag på vad vi ska äta?

knytkalas kanske?jag är lite kräsen när det gäller mat.men grillat eller kött går alltid ner.Gladkinamat är ruskigt gott oxåGlad

stackars lillan här,jag råkade klämma hennes två fingar i dörrenLedsenush vad man led med henne.hon har verkligen otur med dörrar.inte länge sen hon klämde fingrarna i porten när hon skulle in efter att ha varit ute och lekt.

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • Skorpan08
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 17:23:24 följande:
    Mammatill4a: Tack så jättemcket för komplimangen Alma är så söt som vill krama Nathalie hela tiden
    Skorpan08: Beklagar verkligen trodde de att hon blivit påkörd?
    Dom vet inte vad som hänt men ena bakbenet var helt av. Troligen hade det varit det i två-tre dagar för hon var riktigt illa däran. Det behövdes bara lite lugnande så somnade hon in. Det var så fruktansvärt jobbigt. Men skönt att hon tog sig hem iaf. För det hade varit värre att inte veta var hon är eller vad som hänt. Vi begravde henne brevid vår hund som gick bort förra sommaren. I höst ska vi plantera en syrénberså runt gravarna.
  • Mammatill4a
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-13 17:24:21 följande:
    Jag,mammatill4a och ciccielv tänkte ha tjejmiddag nästa helg, någon mer som vill haka på?
    vilken helg var de du menade, nästa helg är ja ju upptagen fre och lördag men helgen efter kan ja.. taccos är gott och har inte ätit de på länge, och så är ja rätt kräsen i vad de gällde mat
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-13 18:03:09 följande:

Nu är jag såå stolt Vincent var såå duktig nyss när han låg på skötbordet, jag höll honom bara lite i händerna, sen drog han upp sig själv till sittande ställning!
    DUKTIG kille ni har
  • ciccielv
    Skorpan08 skrev 2008-07-13 18:17:42 följande:
    Dom vet inte vad som hänt men ena bakbenet var helt av. Troligen hade det varit det i två-tre dagar för hon var riktigt illa däran. Det behövdes bara lite lugnande så somnade hon in. Det var så fruktansvärt jobbigt. Men skönt att hon tog sig hem iaf. För det hade varit värre att inte veta var hon är eller vad som hänt. Vi begravde henne brevid vår hund som gick bort förra sommaren. I höst ska vi plantera en syrénberså runt gravarna.
    beklagar er förlust.alltid jobbigt när ens djur måste somna in.vi kremerade vårt marsin som nu ligger spridd över djurkyrkogården i rimforsa trakten
  • firepuzz

jag bor med i linköping men inga barn just nu men vill gärna. rmn måste ha ett jobb först någon som vet i så fall inboxa mig gärna.

• ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-07-13 18:23:07 följande:
    vilken helg var de du menade, nästa helg är ja ju upptagen fre och lördag men helgen efter kan ja.. taccos är gott och har inte ätit de på länge, och så är ja rätt kräsen i vad de gällde mat
    bb helgen
  • Mammatill4a
    Skorpan08 skrev 2008-07-13 18:17:42 följande:
    åhhh så himla mysigt de kommer säkert att bli vacker där för dem.. stackrs kisse och lida så..
Svar på tråden Linköping, någon?