Inlägg från: Mammatill4a |Visa alla inlägg
  • Mammatill4a

Linköping, någon?

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-15 13:42:23 följande:

Nu har vi varit på bvc o Vincent går upp bra i vikt som vanligt Han har gått upp 430 gram på tre veckor, så han väger nu 6.430 gram o är 64 cm lång
    vilken duktig son ni har;-P verkar vara ett riktigt matvrak, men de är skoj när de gillar de man ger de. och de är ju upp till er när n vill börja med smakis, så ta inte åt er från er bvc sköterska..
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-15 14:05:10 följande:

Nähe, nu ska jag ta o slita mig härifrån ett tag o gå upp till min älskade familj o lägga mig o sova en stund, alla tre killarna ligger redan o sover. Är såå skönt nu när sambon har semester.
    Oj, sover er 3 åring fortfarande middag? hur länge då, här slutade liam sova middag som 2 åring, men alla barn är ju olika.. sov sött
  • Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-15 16:29:54 följande:

Nej, han sover inte middag fortfarande!! Det slutade han med när han var 2,5 år. Men nu har han vaknat 5.30 två dagar i rad o för att han då ska orka en hel dag tills han går o lägger sig vid 19 så var han tvungen att vila en stund. Men han sov aldrig, vi sov o han kollade på film.
    Ok, bara undrade, hoppas du inte tog illa vid dig, de var inte meningen isåfall.. vet sj hur de är när barnen vaknar tidigt..
  • Mammatill4a

ciccielv och mammatillEKNS: tack sj för stunden, alltid trevlig att umgås är du inne på msn så ja kan skicka bilden, går inte att skicka om man är offliner

• Mammatill4a

Leos och Vincents mamma skrev 2008-07-15 19:23:35 följande:

Nä, ingen fara..
    Ok, så skönt att veta lixom..
  • Mammatill4a

Ingen som har lust att fika inne i stan på fredag fm el ta en bit mat? ska vara hos BM 10.30 men efter de ..bara att hojta om nån vill ses

• Mammatill4a
    playmate86 skrev 2008-07-15 21:06:36 följande:
    Mammatill4ajag ska till stan då om du vill fika
    ja men vad kul men kan du vid 11 typ, vet inte hur länge de ta på mvc
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-15 21:18:27 följande:
    kan bara hålla med
    HALLÅÅÅÅ gå in på msn nu måste ha råd inom 5 min
  • Mammatill4a
    playmate86 skrev 2008-07-15 21:14:13 följande:
    Mammatill4aelva funkar kanonsäg en plats bara ju fler ju roligare kul att få träffa nytt folk
    ja du vet o katten men utanför hm el nåt? har ju inte med mig några barn så svårt att säga vem man är ;-P
  • Mammatill4a
    ciccielv skrev 2008-07-15 21:12:30 följande:
    jag kan
    kan du fika med, gisses så kul kommer du sj då el?
Svar på tråden Linköping, någon?