Linköping, någon?
Cia: HAr du badkar? Jag tycket om att bada när jag var gravid. Bebis kändes mer då. Det var nice! Rekomenderas dock att man har en karl hemma som kan aggera lyftkran om man behöver hjälp ur badet...haha...
Cia: HAr du badkar? Jag tycket om att bada när jag var gravid. Bebis kändes mer då. Det var nice! Rekomenderas dock att man har en karl hemma som kan aggera lyftkran om man behöver hjälp ur badet...haha...
Hej på er!
Leo och Vincents mamma: Vilken hesmk historia! Hur är det med honom nu då? Fortfarande bra hopaps jag!
Ionea: Låter igenkännande tycker jag... Igår på dagen fungerade ingenting som jag gjorde... Tillslut fick jag Gabriel att sova och då sov han som en stock i nästan 4 timmar... Han blir så himla lätt övertrött...
Cia: Gör som du känner! Vem vet när du kommer behöva vara riktigt utsövd... Eller iaf så utsövd som möjligt!!!
Hejsan!
Äntligen något nytt ang. sambons jobb. Saab defens vill anställa honom som dataingenjör och erbjuder honom en tjänst trots att de inte har ngt jobb åt honom än. Skumt!!! De ville väl snärja honom antar jag, å jag som vill ha honom hemma hos mig istället...
Så nu lutar det åt att vi kommer ner till Linköping mer förr än senare om jag säger så... Undrar så var vi kommer få bo. Var ligger saab? Finns det något trevligt område i närheten eller ligger det helt off???
Hur har ni det annars? Gabriel har sovit sedan 12 ungefär... så jag har jobbat med en hemsida som jag har ansvar för. Tycker nog att lillkillen kan vakna så vi kan ta en promenad...
Ja det är ju skönt att han har jobb, synd bara att det inte är i Karlstad där vi bor... Fast det är ju samma företag han jobbar för så chansen finns ju att de "plockar" hem det jobbet såsmåningom... Inom hans företag måste personalen vara beredda på att flytta på sig, heter det...
Jag gör en hemsida för min bostadsrättförening inom hsb, sitter med i styrelsen så det är en av mina "uppgifter".
Ok, så du bor ganska nära isf. Ja, jag vet ju inte var de fixar en lägenhet eller vad den kommer ha för standrad. En tvåa blir det iaf... och jag som är van att ha två vånigar och trädgård... Det blir en omställning.
Leo och Vincents mamma:
Är det något område därikring som man inte vill bo i???
Gabriel är ungefär ungefär 3½ månad... En liten skrutt...
Cia: Jag har en babybjörn bärsele ti´ll Gabriel. Köpte den begagnad och tur var väl det. Jag änvänder den mycket mindre än vad jag trott... Men jag har kompisar som använder sina jättemycket... Det är ju så olika. Gabriel gillar att sitta i sin, men det blir inte så mycket ändå av någon anledning...
Cia: Ja, gör så. Du har ingen kompis som har en sele som du kan prova för att se vad du tycker innan du köper en? De kostar ju ändå ca 1000 kr...
Hej på er!
Nu har min sambo fått fastjobb som dataingenjör på TietoEnator. Skönt, efter många år hankande fram och tillbaka på olika tjänster... Så nu är frågan bara NÄR vi kommer till er stad! Före eller efter semestern, liksom?!? Ja, ja det blir säkert bra. Vad ska ni göra i sommar?
Häromdagen blev Gabriel kittlig. Jag skulle torka honom efter badet och så skrattade han högt så han nästan kiknade. JAg höll på att svimma. Guud så gulligt!