• Cia80

Linköping, någon?

Mammatill4a,
    Har ont hela tiden.
    Ska nog gå och lägga mig nu ifall det får för sig att hända nåt. Men just nu känns det inte så troligt.

Hörs säkert imorgon.
    Kram

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Hoppas allt är bra med er.
    Här är det väl inte direkt på topp, men vi får väl se vad som händer under dagen.

• Cia80

Ni som kan det här med att vara gravid.
    Hur vet man om man läcker fostervatten?
    Har varit inne en gång för jag trodde att jag gjorde det, men det var troligtvis bara en vattnig flytning.

Vaknade runt 2 i natt av att jag kände att det var nåt som rann. Tog då på mig en binda. Kan fortfarande känna som en rinnande känsla.

• Cia80

Jenny,
    Jo, jag har kvar det onda som sitter i magen och som går ut i ryggen. Ibland gör det lite ondare, men inget som jag behöver flåsa mig igenom.

Mamma,
    Kan det inte bara säga "splash" så man inte behöver tveka
    Känns ju lite pinsamt om jag kommer igen och det inte är det. Men jaja, är väl kanske bättre att få veta än att gå omkring och oroa sig.

• Cia80

Tack för svaren!
    Har nu pratat med förlossningen och jag ska upp på en koll runt 11.00.
    Känns ju bättre att kolla det en gång för mycket. Ska ställa in mig på att vi får åka hem igen, är nog säkrast

• Cia80

ciccielv,
    Åh, jag har ju ont så vi får väl se vad de säger.
    Tar med bb-väskan ifall...men den får stå kvar i bilen

• Cia80

Jenny,
    Ja, det känns skönast att åka in för att kolla upp det. Annars kommer jag ju bara gå och tänka på det.
    Det vore ju inte illa om jag fick stanna kvar, bb-väskan får som sagt följa med men jag ska försöka tänka att jag inte kommer få vara kvar. För annars blir jag bara besviken igen

• Cia80

Maryah,
    Hehe, jag får binda fast mig i sängen

• Cia80
    Marayah skrev 2008-07-09 10:21:02 följande:
    Ja du, med handklovar och kasta nyckeln genom fönstret sen. Hihi..
    Hehe, det skulle se ut det

Jag hoppas att nåt har hänt ialla fall.
  • Cia80

ciccielv,
    Väskan är packad sen några veckor tillbaks
    Tycker jag börjar få lite ondare nu.

Svar på tråden Linköping, någon?