• Cia80

Linköping, någon?

Nu är sambon iväg och spelar golf, själv sitter jag här med ont. Dock inga värkar som går att klocka, men ont gör det ialla fall
    Så nu hoppas jag på att det vill dra igång, eller ialla fall bli värkar som till slut går att klocka. Just nu gör det i stort sett ont hela tiden, dessutom bökar bebis massor där inne.

• Cia80

Jenny,
    Jag tror ju jämt att det är på gång när jag får ont. Även fast det slutat varje gång så kan jag inte sluta hoppas
    Japp, han har mobilen med sig, så han är bara ett telefonsamtal bort. Men det ska nog mycket till för att jag ska ringa hem honom....som sagt...bebis har ju lurats förut

• Cia80

ciccielv,
    Fick några riktigt onda värkar nyss. Vill ha mer nu!

• Cia80

ciccielv,
    Igår kom värkarna med ca 10 min mellanrum...men sen försvann de.
    Så det ska nog mycket till för att jag ska ringa hem sambon.
    Har startat varktimer.se nu, ska se om jag lyckas klocka dem.

• Cia80

ciccielv,
    Ujdå!
    Jag lyckades klocka en riktigt ond värk nu och den höll i sig ca 1½ minut, men nästa värk har inte kommit än...så jag kan ju inte påstå att de är så regelbundna...än

• Cia80

Jenny,
    Jaså, det har vi inte sett än. Huh, så optimistisk jag är...not!

• Cia80

Jenny,
    Se där ja, där kom nästa värk...aj aj! Höll i sig ca 1 min...men det var 18 minuter mellan värkarna....kanske lite väl länge.

• Cia80

ciccielv,
    Uj, nu har jag klockat tre och tiden mellan dem har krympt lite grann men håller fortfarande i sig ca 1 minut.
    Så de ska alltså hålla i sig längre innan man åker in?

Han spelar golf för fullt just nu

• Cia80

Åh, så de duger om de bara håller i sig en minut
    Aj, fick en till...o nu är vi nere på 9 minuter mellan...höll i sig ca 1½ min...aj aj aj

• Cia80

Elli,
    Nä, det ska jag inte göra. Funderar på att ringa hem sambon snart. Men jag vet inte...hade ju precis likadant igår och de gick ju över sen...fast iofs, de kom inte så här tätt.

Svar på tråden Linköping, någon?