• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • glitterkorn
    IaOnDaFluff skrev 2008-06-01 21:12:47 följande:
    Usch, var på hamnfestivalen igår, det var visserligen roligt. Men bordet bredvid mitt under spelningen så var det ett sällskap med två barnvagnar, barnen kan inte ha vart gamla. Såg inga hörselproppar.. sällskapet drack flertalet öl och rökte bredvid barnen.. usch mådde nästan lite illa av synen..
    Gillar inte sånt där , mår så dåligt av det tycker man kan lämna barnen till en barnvakt faktiskt i vissa lägen , men det är ju min åsikt alla tänker / gör vi olika

Cia. Förstår det :) Dom där "sista veckorna" kan kännas som en hel evighet !

Leos. Jag fikar gärna i veckan kan typ när som ,
    Julle känenr oxå av värmen i går år han matpure vid 18.00 sen somna han vid 19.30 och sov till halv 06.30 på morgonen han brukar alltid äta välling på kvällen men han var trött av all värme och friskluft han fått under dagen säkert , så jag satt ju uppe till halv tolv och vänta på att han sk vakna i går *smart som jag är* haha :P
  • Mizzz
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-06-01 22:37:16 följande:
    Nån som vill picknicka/fika i veckan?Kan samma dagar som vanligt..
    Jag kan på tisdag em och onsdag...

I helgen har vi varit på sambons examenshögtid. Först var det tal och udelning av diplom i konsert och kongress och sen sittning i kollegium. Linus var jätte duktig hela tiden, inget gnäll , blev lite rastlös under middagen men då tog vi bara ut honom en stund så fick han springa av sig lite
    ♥♥♥ - Linus 2007-04-21 - ♥♥♥
  • Leos och Vincents mamma

Ska vi ta det imorgon då? Tisdag eftermiddag?
    Kan många då?

Picknick i trädgårdsföreningen tisdag eftermiddag:

Leos och Vincents mamma

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mizzz
    Picknick i trädgårdsföreningen tisdag eftermiddag:

Leos och Vincents mamma
    Lillisen
  • Mizzz

tips till er som inte kan föra fetstill (inte har plus)... sätt < b > innan det ni vill ha i fetstil och < / b > efter (fast utan mellanslag)... Det funkar även med "i" = kursiv och och "u" - understruket...

• glitterkorn

Kan inte i morgon tyvär men då hänger jag på nästa gång i stället :)

vilekt väder vi har , härligt stundvis o skit jobbigt stundvis ;P

börjar få lite ångest för jag kan typ inte ha några av mina kläder längre ! sortera ut alla kläder som var för små ur min garderob blev inte mkt över kan jag ju säga :S funderar på att gå med i viktväktarna var med där för några år (fattar inte vrf jag var med då vägde 60 kg då men nu me mina 75 kan är det nog dags ;P ) sen och jag tycker dom är bra jag gick ner i vikt och så. känner att jag behöver lite stöttning av ex. viktväkatrna klarar inte av det " själv "

• Elli80

Hej på er tjejer1

Vilket väder... Jag njuter av solen för egen del emn önskar inget heller en regn/mulet för lillemans del... Det är jobbigt för honom i värmen... Vill inte alls ha honom ute under dagen då det är som varmast. Har dock tur som har hyfsat svalt inne... 23 grader...

Vad sysslar ni med då? Lilleman har sovit sedan 11 så jag har legat i solstolen och snackat med en kompis i telefon sedan har har jag passat på att läsa lite oxå. Nice!

Glitterkorn: Jag har visserligen gått ner efter min graviditet så nu väger jag betydligt mindre än innan jag blev med bar, men jag hade att ta av så jag ska bli av med lite till tänkte jag så fort jag slutat amma... Vi får peppa varandra!!!

• Snobben79

Idag har vi varit på babymassage och nu sover Hugo och jag tänkte gå ut på balkongen om det inte är för varmt

Jag måste köpa lite nya sommarkläder för jag har bara ett par shorts jag kan ha nu och det blir lite tråkigt i längden.

Kan inte fika imorgon (och inte nån annan dag den här veckan heller). Får bli nästa gång :)

• Cia80

glitterkorn,
    Ja, samtidigt som jag vet att det inte är sååå lång tid kvar så känns det så avlägset.
    Har inga känningar längre.
    Tror dock jag har börjat samla på mig vätska för jag har fått ont i lederna i fingrarna och under fötterna.

Jag skulle gärna vilja följa med och fika men jag tror inte jag klarar det. Orkar i stort sett ingenting nu när det är så varmt.

• Leos och Vincents mamma

Kanske ska ta fikan en annan dag då? När flera kan..Vilken dag passar bäst för er andra?

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden Linköping, någon?