• Dimisi

    Vuxna karlar som suger på bröst?

    Jag läser ibland inlägg som handlar om kvinnor som har svårt för att kombinera bröstens två olika användningsområden: mat till bebisen + sexleksak

    En del oroar sig för att det ska komma mjölk ifall mannen suger på brösten. Andra tycker det är skönt att sluta amma så de kan se sina bröst som erogena zoner igen.

    Själv har jag aldrig varit särskilt road av att en vuxen karl suger på mina bröst. Visst, jag gillar när min man pussar på alla delar av min kropp, även brösten. Men jag skulle inte njuta av att han låg och sög på bröstvårtorna.

    Gör andra kvinnor verkligen det? Gillar ni att en vuxen karl ligger och suger på era bröst? På vilket sätt är det skönt?

    En del kvinnor får nästan äckel-känslor av att någon (bebisen) suger på deras bröst i en icke-sexuell situation. Men jag är nästan tvärtom. Jag tycker det ser mer onaturligt ut när en karl sitter fast i bröstvårtan...

  • Svar på tråden Vuxna karlar som suger på bröst?
  • Horst

    Men inte ligger väl killarna och ammar?

    Inte min iallafall. Det är mest puss och lite slick och kel. (Så som det är över hela kroppen.) och det är klart ibland blir det ett sug i pussen (även på brösten) men det är ju inte så att han siktar in sig på bröstvårtan och suger, nej det hade känts konstigt.

  • spiritsinlove

    Undrar i all stillhet varför du för att du själv inte tänder på en specifik grej, ifrågasätter varför andra gör det. Jag tänder personligen inte på allt, men har inget behov av att ifrågasätta andras njutning/fetish för det..Varför använda sin egen sexualitet som mall för andras? Vad ger det oss att unisont benämna det ena som normalt och det andra som onormalt?
    Klart att det finns kvinnor som blir kåta av att en karl suger på deras tuttar. På ett sexuellt vis.

  • Dimisi
    spiritsinlove skrev 2008-05-02 02:08:52 följande:
    Varför använda sin egen sexualitet som mall för andras?
    Om jag hade gjort det hade jag ju inte startat den här tråden, eller hur?

    Det du tolkar som ifrågasättande är från min sida en nyfikenhet. Jag är ärligt intresserad av hur andra kvinnor känner.

    Jag är inte ett dugg intresserad av att försöka komma fram till vad som är normalt/onormalt vad gäller erogena zoner. Det är du som för in dessa ord i diskussionen.
  • cloudberry79

    Jag tolkar det också som ifrågasättande, med negativa exemplifieringar (typ den som tycker så här är dålig, basta!). Iallafall är det inget som intresserar mig, men jag har svårt att tänka mig att män ligger och ammar sina kvinnor, även om det förmodligen existerar. Det kvittar för mig, jag tycker folk borde tänka mindre på vad andra tycker och följa sitt eget hjärta. Hoppas ingen tar illa upp av den här tråden, fast det är det antagligen.


    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
  • spiritsinlove
    Dimisi skrev 2008-05-02 02:21:32 följande:
    Om jag hade gjort det hade jag ju inte startat den här tråden, eller hur? Det du tolkar som ifrågasättande är från min sida en nyfikenhet. Jag är ärligt intresserad av hur andra kvinnor känner.Jag är inte ett dugg intresserad av att försöka komma fram till vad som är normalt/onormalt vad gäller erogena zoner. Det är du som för in dessa ord i diskussionen.
    Jo, jag tog visst din ts som en öppning för intressant diskussion - därmed mitt inlägg. Jag tror bara inte det finns så mycket att diskutera kring huruvida en karl sugandes på tutten är sexuellt upphetsande eller ej - då det är individuellt vad man tycker (och självklart existerar det kvinnor som tänder på det ) Ja..för att svara på dina frågor i ts.
    Ledsen om mitt tidigare inlägg upplevdes som mothugg - jag menade enbart att det är självklart att det finns kvinnor som tänder på det; lika självklart som att det finns kvinnor som inte gör det.
  • Suskiv

    Ja jag gillar att min man suger, men det är ju inte precis som han skulle amma utan det är ju pussar och nafs och sugande över mest helt kroppen inkl brösten.

    Jag har förövrigt inga som helst problem att kombinera amning och sex. Det finns ju fler kroppsdelar som har fler funktioner.

  • Marlene

    Över huvud taget så har jag svårt att förstå hur man alls gör kopplingen mellan amning och sex. Sen vad man gillar sexuellt tillsammans med sin partner är väl ovesäntligt

  • Dimisi

    Jag menar inte heller att män suger så det kommer mjölk! Det måste väl ändå vara väldigt ovanligt!?

    Men även vanligt sugande/nafsande på själva bröstvårtan har jag aldrig fått ut något av. Inte ens innan jag fick barn. Jag verkar inte ha någon erogen zon där alls. Och nu, sedan jag fått barn, känns det bara konstigt. Gör män det för sin egen njutning, eller för att tjejen tycker det är skönt?

    Men jag gillar pussar på nedre delen av bröstet, under bröstvårtan. Kanske ska kalla det insidan av brösten, nu när de börjat hänga lite...

  • Dimisi

    Det finns kulturer där kvinnans bröst inte har någon koppling alls till sex. Jag skulle nog passa i en sådan kultur. Jag tycker t ex det känns mycket skönare att bli pussad/smekt på rumpan.

    Jag skulle gärna höra fler åsikter. Känner ni att era bröst är mer känsliga för beröring (på ett positivt sätt) än t ex magen eller rumpan?

    Jag känner  t ex att läpparna är en erogen zon. Det blir som en nästan oemotståndlig kraft att beröra den jag älskar med min mun. Men jag känner inget sådant vad gäller brösten, t ex en längtan efter att bli smekt där.

    Fast...nån slags extra känslighet har jag ju i bröstvårtorna...men den är snarare negativ. Det känns obehagligt om de stimuleras för mycket, oavsett om det är i en erotisk situation eller om det är t ex ett klädesplagg som ligger emot och rör sig. Känner nån igen det?

  • Themis

    Jag tycker det är fantastiskt och har vissa tider i livet kunnat få orgasm av bara bröststimulans, finns mycket i sexlivet jag hade valt bort före det.

    Men så beror det nog lite på hur begåvad mannen är också, en del bara slabbar ju och vet inte hur man gör.

  • Dimisi
    Themis skrev 2010-06-10 21:22:55 följande:
    Jag tycker det är fantastiskt och har vissa tider i livet kunnat få orgasm av bara bröststimulans, finns mycket i sexlivet jag hade valt bort före det.
    Oj, där ser man. Det låter rätt lyxigt.
  • Näckrosen
    Suskiv skrev 2008-05-02 10:11:00 följande:

    Ja jag gillar att min man suger, men det är ju inte precis som han skulle amma utan det är ju pussar och nafs och sugande över mest helt kroppen inkl brösten.

    Jag har förövrigt inga som helst problem att kombinera amning och sex. Det finns ju fler kroppsdelar som har fler funktioner.


    Precis så för mig med. Bästa sättet att få det riktigt skönt är att bli smekt/sugen på bröstvårtorna.
  • GrönaDruvan

    När jag var yngre så var mina bröstvårtor väldigt känsliga och jag gick igång ordentligt på beröring där.

    Nu tycker jag inte om det. Efter min operation så är bröstvårtorna mest ömma och det är mkt obehagligt om någon tar på de.

  • Ederling

    Jag tänder mycket på när min man suger på mina bröst, inte i någon slags form av att han leker bebis, utan av njutning som en vuxen person.

    Han får gärna göra det oftare enligt mig men vågar inte heller be om det av rädsla för missförstånd.

    Så jag har ett dilemma, hur kommer han reagera om jag säger att jag vill att han gör det oftare, i sexuellt och mycket avslappnande syfte.(jag stressar av enormt)

    Med detta sagt så är det min egen feghet som spelar in, han är säkert på men jag nojjar o har mig ändå ????

  • Gaskarl

    Jag tycker absolut du ska säga som det är till din man, om han nu ändå gillar det, då lär det väl bli en win-win...Starkt att du vågar erkänna det. Det är helt klart en känslig fråga.

    Gott nytt år.

  • Gaskarl

    Jag tycker absolut du ska säga som det är till din man, om han nu ändå gillar det, då lär det väl bli en win-win...Starkt att du vågar erkänna det. Det är helt klart en känslig fråga.

    Gott nytt år.

  • Gaskarl
    Ederling skrev 2021-12-29 17:16:25 följande:

    Jag tänder mycket på när min man suger på mina bröst, inte i någon slags form av att han leker bebis, utan av njutning som en vuxen person.

    Han får gärna göra det oftare enligt mig men vågar inte heller be om det av rädsla för missförstånd.

    Så jag har ett dilemma, hur kommer han reagera om jag säger att jag vill att han gör det oftare, i sexuellt och mycket avslappnande syfte.(jag stressar av enormt)

    Med detta sagt så är det min egen feghet som spelar in, han är säkert på men jag nojjar o har mig ändå ????


    Häftigt ju...En tisdagkväll, om han vet om det, kan du ju bara säga, "jag tar ett bad, så kan väl du mysa sedan.." Jag skulle tycka det var skithäftigt.
Svar på tråden Vuxna karlar som suger på bröst?