• Anonym (Snopp)

minisnopp?!

ursäkta äcklet nu, men när jag har undersökt mitt underliv lite mer noggrant på senaste har jag märkt att jag har en avlång smal liten minisnopp som hänger ut ut hålet. Man ser den när man särar typ. den är 1,5-2 cm. måste vara från förlossningen för jag har aldrig sett den förut. det enda jag blev sydd för var en "reva", ett par stygn bara. jag som tjej känner ju att jag inte vill ha en snopp. vad göra?

• Svar på tråden minisnopp?!
  • Anonym (Snopp)

viseversa, ja men vad fan. funderar på att klippa av den men det är ju lite halvfet. min feta kvinnokuk.

• viseversa

nej herregud det kan du ju inte göra. Det måste göra sjukt ont. Kanske du och sambon kan hitta något charmigt med din lilla extra kroppsdel.

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:27:29 följande:

viseversa, ja men vad fan. funderar på att klippa av den men det är ju lite halvfet. min feta kvinnokuk.
  • lollisen
    Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:27:29 följande:
    Men hur sitter den? Vid urinröret? Klitoris? Mellangården? Inuti?
    Respektera andra för dess åsikter och att inte alla tänker likadant som du...
  • Anonym (Snopp)

HÄNGER UT INNIFRÅN! :D Speciellt om man krystar litegrann sådär.

viseversa, charmigt? är du galen? :D vill du ha bild på den? *flört*

• lollisen
    Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:30:15 följande:
    HÄNGER UT INNIFRÅN! :D Speciellt om man krystar litegrann sådär. viseversa, charmigt? är du galen? :D vill du ha bild på den? *flört*
    Är det inte framfall då? Låter nästan som det om det hänger ut nåt sådär..
  • Anonym (Snopp)

vad är framfall?

• lollisen
    lollisen skrev 2008-05-02 20:32:11 följande:
    Är det inte framfall då? Låter nästan som det om det hänger ut nåt sådär..
    Särskilt om den åker ut mer då du krystar..
  • viseversa

ha,ha ja jag försöker hitta något possitivt med allt.Gör den ont då?

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:30:15 följande:

HÄNGER UT INNIFRÅN! :D Speciellt om man krystar litegrann sådär. viseversa, charmigt? är du galen? :D vill du ha bild på den? *flört*
  • Anonym (Snopp)

min sambo säger "nej det är inte livmoderframfall kan jag lova, den hänger ju ut från öppningen".. alltså den sitter fast vid öppningen och kikar ut lite när jag krystar, annars ligger den snällt och vilar.

• lollisen
    Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:32:31 följande:
    vad är framfall?
    Det är när livmodern åkt ner... Så det kan väl vara typ livmodertappen du ser? Jag vet inte... Jag vet bara att det är väldigt vanligt att få det efter förlossning då man blir slapp i muskulaturen.. Borde finnas bilder på hur det kan se ut om du googlar på framfall..
Svar på tråden minisnopp?!