• Anonym (Snopp)

minisnopp?!

ursäkta äcklet nu, men när jag har undersökt mitt underliv lite mer noggrant på senaste har jag märkt att jag har en avlång smal liten minisnopp som hänger ut ut hålet. Man ser den när man särar typ. den är 1,5-2 cm. måste vara från förlossningen för jag har aldrig sett den förut. det enda jag blev sydd för var en "reva", ett par stygn bara. jag som tjej känner ju att jag inte vill ha en snopp. vad göra?

• Svar på tråden minisnopp?!
  • MaddeMamman

kanske en hemorjd som har gått vilse...
    alltså ett blodkärl som har blivit knas o svällt ut under huden, då skulle jag nog inte rekomendera en hemmakirurg som skar av den

Tandkräm på min spegel.
  • Anonym
    MaddeMamman skrev 2008-05-02 20:45:38 följande:
    kanske en hemorjd som har gått vilse...alltså ett blodkärl som har blivit knas o svällt ut under huden, då skulle jag nog inte rekomendera en hemmakirurg som skar av den
    Det är mest som hud, inget annat. Typ som en inre blygdläpp fast mer.. slamsig..
  • Anonym (Snopp)

haha hmm, det är nog inte en sån. min kille pratar om nåt fibrom eller polyp eller nåt.. hmmm.

• MaddeMamman

......men man blir ju lite slamsig av att föda barn.

Tandkräm på min spegel.
  • Anonym (Snopp)

Haha mmm mums, MaddeMamman ;)

• Anonym
    MaddeMamman skrev 2008-05-02 20:47:58 följande:
    ......men man blir ju lite slamsig av att föda barn.
    Lätt hänt
  • Anonym (Snopp)

Kickans mamma, oj jävlar. 5 cm? det slog min.

• viseversa

måsta lägga dottern nu TS.men tack för en underbar skrattstund. Hoppas det går bra med din nya lilla skinniga vän. Ha det så länge så kanske vi hörs!!

kramar!

• Anonym

jag har likadant och det är inte framfall. det blir så efter förlossningen innan muskulaturen återgår till det normala, så "hänger" det ner lite innefrån, beror oxå på att man är lite större där nere. jag va oxå orolig och frågade bm men hon sa att det inte är farligt, men kom ihåg att göra dina knipövningar.

• Anonym (Snopp)

viseversa, ja visst var det roligt? ;) vi hörs nog igen., hoppas jag :D

Svar på tråden minisnopp?!