• Anonym (Snopp)

minisnopp?!

ursäkta äcklet nu, men när jag har undersökt mitt underliv lite mer noggrant på senaste har jag märkt att jag har en avlång smal liten minisnopp som hänger ut ut hålet. Man ser den när man särar typ. den är 1,5-2 cm. måste vara från förlossningen för jag har aldrig sett den förut. det enda jag blev sydd för var en "reva", ett par stygn bara. jag som tjej känner ju att jag inte vill ha en snopp. vad göra?

• Svar på tråden minisnopp?!
  • Anonym (Snopp)

viseversa, nej, den gör inte ont. inte ens när jag runkar den! haha. jesus jag är missbildad.

• viseversa

ha,ha Men jag är också missbildad.Mina näsborrar är extremt olika så folk skrattar när jag visar dom.Och så har jag jättefula lilltår.Dom ser ut som spetsar!

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:34:26 följande:

viseversa, nej, den gör inte ont. inte ens när jag runkar den! haha. jesus jag är missbildad.
  • Anonym (Snopp)

har du nån liten alien som tittar ut ur ditt underliv då? näää just det. hahaha.

• Kickans mamma

Jag fick så fast den hängde ut 5 cm! utanför och den opererades bort under narkos framkom under förlossningen en polyp.

• viseversa

nej jag kan erkänna att du vinner.Men jag har två missbildningar och du har bara en så vi ligger lika för din är snäppet värre.

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:39:15 följande:

har du nån liten alien som tittar ut ur ditt underliv då? näää just det. hahaha.
  • Anonym (Snopp)

viseversa, jag har fler missbildningar, tänker skriva dem i ett mail till dig, annars får folk som jag känner reda på min "hemliga" missbildning...

• Anonym

Har likadant, från själva slidhålet, längst ner - mot analen typ. Fast ja, i snippan. Fått så efter förlossningarna.

• viseversa

ja då kanske du får dras med smeknamnet staken resten av livet!

Anonym (Snopp) skrev 2008-05-02 20:42:54 följande:

viseversa, jag har fler missbildningar, tänker skriva dem i ett mail till dig, annars får folk som jag känner reda på min "hemliga" missbildning...
  • Anonym (Snopp)

Sista Anonym, låter precis som mitt.

• Anonym (Snopp)

*garvar ihjäl mig* hahaha

Svar på tråden minisnopp?!