• tristania

Om din dotter på 13 år kom hem.....

......och sa "snälla mamma, kan inte jag få ta hål i näsan"?
    Skulle du tycka det var okej?
  • Svar på tråden Om din dotter på 13 år kom hem.....
  • La Linda

jag fick aldrig ta hål naveln.. =( hehe nu är jag "stor" och får välja själv men är inte intresserad och är glad att slippa det fula hålet som blir kvar när man tar ut..
    låt henne tjata ett tag å se om det går över att det bara är nått tillfälligt..? släpper hon det inte så kanske hon verkligen vill ha det =) låt henne suga på det lite kanske!

• fillie

min dotter hade fått göra det..hellre att jag går med henne till en proffesionell än att hon gör det bakom ryggen..som jag, med ett fryst köttfärspaket och en säkerhetsnål

~Neos mamma~
  • ooGizzYoo

Jag fick vänta tills jag var 14
    Jag ville så klart ta hål på diverse andra ställen också men näsan gick pappsen med på, det blir heller inget ärr som syns efteråt...

• tristania
    MoSv74 skrev 2008-05-03 16:49:45 följande:
    Jag har just detta dilemma. Fast min 13-åring vill ha i ögonbrynet.Jag har själv haft i näsan så hon tycker att jag inte kan säga nej. Men det kan jag ju naturligtvis. =0)Jag har sagt NEJ. Just nu iaf. Jag är lite rädd att hon kanske gör det själv eller att nån annan gör det på henne.Då är det ju bättre att nån som kan gör det.Vi får väl se. Hon har bara frågat, inte tjatat direkt.Men det är svårt.......
    Ja, omröstningen handlar ju trots allt om min tjej....det är svårt.
  • Fragile Angel

Ja, det hade hon fått

Just because I'm paranoid doesn't mean theyr'e not after me
  • tristania
    MILF skrev 2008-05-03 19:09:28 följande:
    Jag hade sagt nej, eller rättare sagt hade jag inte behövt säga nej, då seriösa piercare inte piercar en 13-åring.
    Men föräldrars underskrift så gör dom det.
  • Meria

Vet inte, men jag tror det.

♥ Loketok 0612 & Lillfräs v.9 ♥
  • Meria

Tog själv hål i näsan när jag var 13-14. Var på skolresa i London och där var det inte lika noga med åldern. De frågade visserligen om jag var 16, bara att säga ja då

♥ Loketok 0612 & Lillfräs v.9 ♥
  • kitto

jajamensan!man lever ju på 2000-talet.

Svar på tråden Om din dotter på 13 år kom hem.....