• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Snorky

Åhhh... liberokupong, precis vad vi behöver. Såg dock att jag fått den själv också. Det har börjat sina i blöjförrådet hemma! Här ska det bunkras blöjor!!!

Det om att den gäller en gång per hushåll är bara en samvetsfråga. Hur fasen ska de kunna kolla det?? det finns massor i sverige som har samma namn som mig! O streckkoden är ju densamma. Så skriv ut ni som behöver shoppa blöjor!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Stormis skrev 2008-07-11 11:21:11 följande:
    Liberos kupong är som Kappahls. Går bara att klicka upp en gång. Jag råkade backa ett steg och kan nu inte få upp den igen. Skrev ju aldrig ut den utan kollade en grej emellan och då låstes sidan. När jag nu klickar igen blir det bara vitt...
    du har ingen mer dator?? annars om du väntar nån dag eller två så brukar den gå att öppna igen. Spara kupongen innan du stänger den är också ett tips, då har du den och kan skriva ut hur många gånger som helst!
  • Stormis

Ha! Det gick om man gjorde som med Kappahls. Dvs även om det inte går att klicka upp, gick den att spara ner och då funkade det. Så om ni klantar er liksom jag så testa att spara ner länken. Då kan man skriva ut den flera gånger också...

• Blindness

Ett annat tips för lite mer datorkunniga är att tömma cookies så funkar det nog att klicka upp igen

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Snorky
    Blindness skrev 2008-07-11 11:45:22 följande:
    Ett annat tips för lite mer datorkunniga är att tömma cookies så funkar det nog att klicka upp igen
    det var inte så enkelt med kappahls... så därför vågade jag inte skriva det med liberos, men det kanske funkar dock.
  • Blindness

Hmm, funkar med alla länkar att klicka upp flera gånger för mig Förvånad

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Wilmis07

Jag har klickat upp libero kupongen säkert 10 gånger nu,skrivit ut 3 st.

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Olivers Mamma
    Stormis skrev 2008-07-11 11:21:11 följande:
    Liberos kupong är som Kappahls. Går bara att klicka upp en gång. Jag råkade backa ett steg och kan nu inte få upp den igen. Skrev ju aldrig ut den utan kollade en grej emellan och då låstes sidan. När jag nu klickar igen blir det bara vitt...
    Samma hände här men vänta ett tag så funkar det
  • Snorky

här var det inte heller någe problem med liberos kupong... jag skrev ut 4 kuponger på raken, så nu kan jag hamstra blöjor! 70:- per paket känns som ett helt okej pris.

Svar på tråden Rabattkodstråden