• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • annaknin

På "min" Lindex lämnade jag fram en sån (för jag hade också slut på färg i skrivaren) till en tjej som var på lite grinigt humör. Förklarade läget och hon sa "Ja egentligen gäller den inte men ok då"... Fast sen tinade hon upp när jag fortsatte vara trevlig genom resten av köpet.

TereseA skrev 2008-07-06 12:48:23 följande:
    ok..fast ingen Lindex logga på....
    ♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
  • Hallontårta

Men de kan ju inte kräva att alla ska kunna skriva ut den i färg. Vi har ingen skrivare hemma så då skulle jag få skriva ut den på skolan, där skriver jag alltid ut i svart-vitt.

annaknin skrev 2008-07-07 10:16:59 följande:
    På "min" Lindex lämnade jag fram en sån (för jag hade också slut på färg i skrivaren) till en tjej som var på lite grinigt humör. Förklarade läget och hon sa "Ja egentligen gäller den inte men ok då"... Fast sen tinade hon upp när jag fortsatte vara trevlig genom resten av köpet.    
  • Snorky

haha... jag skrev ju ut en kupong en gång då vi hade dåligt med färg i skrivaren... då blev Lindex.loggan gul! Tror du inte de var tvungen att kommentera det?? "men vad konstig den ser ut, det får gå för den här gången då" HOHO!! De äldre tanterna bakom disken vet väl inte ens hur en skrivare fungerar. Jag har annars skrivit ut i diverse olika kulörer och det är bara EN som har gnällt en gång och det bryr jag mig inte om. Såklart att inte färgen kan ha betydelse.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Hallontårta

Undra vad de skulle säga om man målade roliga gubbar och snirkliga blommor på kupongen. Det har ju egentligen ingen betydelse så länge streckkoden finns på plats!

Snorky skrev 2008-07-07 10:40:16 följande:
    haha... jag skrev ju ut en kupong en gång då vi hade dåligt med färg i skrivaren... då blev Lindex.loggan gul! Tror du inte de var tvungen att kommentera det?? "men vad konstig den ser ut, det får gå för den här gången då" HOHO!! De äldre tanterna bakom disken vet väl inte ens hur en skrivare fungerar. Jag har annars skrivit ut i diverse olika kulörer och det är bara EN som har gnällt en gång och det bryr jag mig inte om. Såklart att inte färgen kan ha betydelse.
  • Snorky
    Hallontårta skrev 2008-07-07 10:49:21 följande:
    Undra vad de skulle säga om man målade roliga gubbar och snirkliga blommor på kupongen. Det har ju egentligen ingen betydelse så länge streckkoden finns på plats!
    nä, precis... o andra sidan så har jag haft kuponger som jag skrivit ut på en jättegammal skrivare hos mina föräldrar där streckkoden blev jättekonstig och sen gick den inte att läsa i butiken, men då tog hon bara en annan kupong i sopkorgen och läste streckkoden på ist!
  • Snorky

De skulle ju kunna ha knappar på kassaapparaten ist med -50kr, -30%, -25% osv... haha... det är ju rabatter som är ständigt återkommande!

• Hallontårta

Ja precis hehe :D
    När mamma köpte en overall till sonen på Lindex i Gävle så tog de fel pris. Den skulle ha varit på rean men de tog "slatt-pris" på den så hon fick ge 30:- extra. De drog inte streckkoden utan slog in den manuellt. Lite lurigt! Men jag gick till Lindex här och fick pengar tillbaka.

Snorky skrev 2008-07-07 10:54:16 följande:
    De skulle ju kunna ha knappar på kassaapparaten ist med -50kr, -30%, -25% osv... haha... det är ju rabatter som är ständigt återkommande!
  • TereseA

undrar oxå om det finns giltiga Lindex kuponger nu?

Akiim är mitt liv 071004
  • Hallontårta

hahaha men! De har ju precis varit ute med en och de har dessutom rea. Räcker inte det? Står det inte i listan att Lindex brukar komma ut med nya runt den 15:e? Eller jag kanske minns fel..

TereseA skrev 2008-07-07 18:22:04 följande:
    undrar oxå om det finns giltiga Lindex kuponger nu?
Svar på tråden Rabattkodstråden