• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • babyblue68

va konstigt...men har dom alltid kostat så? elelr har dom nyligen höjt?
    För i måndags då jag köpte blöjor gick dom på 89kr

Våran ängel är här 6/3
  • Snorky
    Solia skrev 2008-07-11 19:36:41 följande:
    Men hallå...var handlar du dina blöjor?? SÅ billigt blir det inte för mig trots kupong... Tipsa mig gärna!!
    jag handlar på ica maxi i Örebro, 95:- med icakort!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    babyblue68 skrev 2008-07-11 20:39:27 följande:
    men Liberos blöjor på coop är väl billiga? för på den där digitala prislappen så står det alltid..109kr(tex) sen blinkar det breve: Medlemspris:89kr.Så står dte på coop i Härnösand och i Umeå bla
    109:- på coop här också med medlemskort... men priserna varierar i olika delar av Sverige, så det priset stämmer säkert hos er, men det är inte samma pris i hela sverige trots samma kedja, utan blöjpriserna är oftast väldigt lokala. Blöjpriser brukar vara lockpriser, de som har billigast blöjor får oftast fler barnfamiljer att handla hos sig. Säljer de libero o pampers under 100:-/paket har jag hört att de går back på de, men i längden kan det löna sig eftersom fler barnfamiljer handlar där och de går plus på så mkt annat.
  • mira

här kostar det 99 kr per paket om man handlar för 200 kr på ica - max 2 paket per gång. så 99*2-50 blir 74 per paket rätt ok. på willys kosar de 108... eller om det var 118... så lite dyrare där. men man handlar ju alltid för mer än 200 när man väl är på ica så då kan man ju passa på.

• Mini Pantern

I Enköping på Ica Maxi betalar jag 89kr med icakortet så 64kr/paket är inte fyskam.

Mamma till de 5 underbaraste ungarna
  • Mini Pantern

Förresten jag har kunnat klicka upp kupongen flera ggr så mitt samvete skrev ut 6 st (då har jag blöjor i ca 3 veckor iaf )

Mamma till de 5 underbaraste ungarna
  • Puppie76

Har lagt denna tråd i mina favoriter!

Vill bara tipsa om att Semper har 30 kr rabatt om man köper 12 valfria barnmatsburkar på sin hemsida... är tyvärr urkass på det här med länkar...

Man kan väl skriva ut flera samtidigt när man väl har öppnat upp rabattkoden, har fungerat för mig vid ett par tillfällen iallafall...

Trevlig helg!

• Snorky
    Puppie76 skrev 2008-07-12 11:00:08 följande:
    Har lagt denna tråd i mina favoriter! Vill bara tipsa om att Semper har 30 kr rabatt om man köper 12 valfria barnmatsburkar på sin hemsida... är tyvärr urkass på det här med länkar... Man kan väl skriva ut flera samtidigt när man väl har öppnat upp rabattkoden, har fungerat för mig vid ett par tillfällen iallafall... Trevlig helg!
    tror den redan är länkad i rabattlistan... men tack ändå!
  • Tvillingmamma2007

Hahaha nu finns de utskrivna Libero-kupongerna på tradera! Ja jag säger då det!

Svar på tråden Rabattkodstråden