• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Miss Mii

BT Frutti, till lilla mirakel, skriv "solros" så får man 20% på hela ordern!

• sofanda
    Daniels brud skrev 2008-07-14 15:55:55 följande:
    En dum fråga kanske: Lindexrabbaten på 30%, om man beställer via nätet, gäller det endast om man skickar hem varorna eller kan man hämta dem i butik? Lindex har ju den tjänsten att man kan hämta i butik...?
    Jag fick rabatten och hämtade i butik!
    Nu har vi vattkoppor....igen....tredje gången gillt!
  • Xgirl83

Daniels brud skrev 2008-07-14 15:55:55 följande:

En dum fråga kanske: Lindexrabbaten på 30%, om man beställer via nätet, gäller det endast om man skickar hem varorna eller kan man hämta dem i butik? Lindex har ju den tjänsten att man kan hämta i butik...?
    Gäller vare sig man hämtar i butik eller på posten.
  • Solia

Tackelitack Snorky!!! Då ska jag handla på ICA MAXI i Örebro nästa gång vi åker in till "storstan". Kanske inte såååå stor skillnad men 109 som vi betalar på COOP mot 95 är ju viss skillnad!
    S

• Fru Indosaurie

vi gjorde världens kap under veckohandlingen idag!
    vi passade på att åka till ica maxi (blöjor för 95 kr) och så köpte vi 2 paket med 50 kronors rabatt Dessutom så hade dom halva priset på alla skor (även rea)

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • emblasolen

Heeej! Vill bara tipsa om att denna Lindex rabatten:

Tag 2 betala för 1 gäller alla reavaror på webben.
    Kod: LC0829

...funkar även på EJ rea! Jag gjorde nyss en beställning på två velour byxor, som finns på flick 86-122 och fick 99 kr rabatt! DET ÄR INTE HELT FEL, hihi

4 underbara pojkar !
  • New mum

provade på lindex med icke rea plagg..men på min beställning så funkade det inte med tag 2 betala för 1 på icke rea...attans också

• Xgirl83

New mum skrev 2008-07-14 22:58:22 följande:

provade på lindex med icke rea plagg..men på min beställning så funkade det inte med tag 2 betala för 1 på icke rea...attans också
    Nån annan hade testat - det verkade bara fungera på T3B2 (på flick tror jag, vet inte om det kan gälla allt).
  • Xgirl83

Jag testade själv nu och den drog bort för ett plagg på T3B2 på baby, men inte från "vanliga" sortimentet.

Svar på tråden Rabattkodstråden