• Anonym (a-kupan)

A-kupa

Är det NÅNSIN snyggt med små bröst på en tjej??

jag har små a-kupor är smal o fin i övrigt.

• Svar på tråden A-kupa
  • Anonym (a-kupan)
    gormisen skrev 2008-05-08 13:49:14 följande:
    Jag ÄLSKAR min A-kupor! Jag är lång och smal och skulle aldrig vilja ha stora bröst. Mina små vänner mig passar alldeles perfekt! Älskar att jag kan ha känningar utan BH osv.
    Men det kan inte jag. Då syns inte mina bröst
  • gormisen

Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 14:31:50 följande:

Men det kan inte jag. Då syns inte mina bröst
    Men det gör inte mina heller! Men jag vet att de finns där, och det räcker. Men jag ska tillägga att det tog tid för mig att komma dit jag är nu... Med mina bröst, menar jag. Ville gärna ha större när jag var yngre.
  • Anonym

personligen tycker jag att det är snyggare med A kupor än med DD.

• Anonym

min sambo föredrar små bröst på smala tjejer och något större på lite mulliga! Don efetr person liksom!

• tea1982
    Anonym skrev 2008-05-08 14:41:00 följande:
    min sambo föredrar små bröst på smala tjejer och något större på lite mulliga! Don efetr person liksom!
    De är kräsna, männen :)
  • Anonym (a-kupan)
    gormisen skrev 2008-05-08 14:34:33 följande:
    Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 14:31:50 följande:Men det gör inte mina heller! Men jag vet att de finns där, och det räcker. Men jag ska tillägga att det tog tid för mig att komma dit jag är nu... Med mina bröst, menar jag. Ville gärna ha större när jag var yngre.
    Ändå är jag inte yngre. Är 33år Men jag har vart nöjd innan men när jag fått barn o ammat så har dom blivit större ett tag o då ser man vad man inte visste att man saknade
  • tea1982
    Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 15:05:59 följande:
    Ändå är jag inte yngre. Är 33år Men jag har vart nöjd innan men när jag fått barn o ammat så har dom blivit större ett tag o då ser man vad man inte visste att man saknade
    Men gör en bröstförstoring då om du tyckte om att ha stora bröst och saknar de tiderna? Finns ju jättefina implantat som ser riktiga ut för kvinnor som vill ha större boobisar, du behöver inte heller göra större än en B-kupa om du inte vill.
  • Lyckogrisen
    tea1982 skrev 2008-05-08 15:09:40 följande:
    Men gör en bröstförstoring då om du tyckte om att ha stora bröst och saknar de tiderna? Finns ju jättefina implantat som ser riktiga ut för kvinnor som vill ha större boobisar, du behöver inte heller göra större än en B-kupa om du inte vill.
    Jag har sett en jättelyckad bröstförstoring. En tjej som bara ökade till en kup-storlek större.
    Så väldigt naturligt och fint ut. Inte alls "fotbollseffekten".
  • Anonym (jadå)

tja, det beror ju på vad man tycker är snyggt. Jag tycker ex att Kate Hudson och Jennifer Garner, båda med A-kupa, är verkligen snygga. Skulle vara väldigt glad om jag ex såg ut som Kate Hudson Och bröstförstoring skulle ta bort en del av deras skönhet tycker jag.

• Anonym (a-kupan)
    tea1982 skrev 2008-05-08 15:09:40 följande:
    har inte dom pengarna..vill inte låna heller. vill bara bli nöjd med de jag har
Svar på tråden A-kupa