A-kupa
Är det NÅNSIN snyggt med små bröst på en tjej??
jag har små a-kupor är smal o fin i övrigt.
Är det NÅNSIN snyggt med små bröst på en tjej??
jag har små a-kupor är smal o fin i övrigt.
här finns en som hade önskat att mina börst var som dina ts.. jag tycker små bröst är skitsnyggt.. och praktiskt *s*
nu har jag lärt mig att vara nöjd med mina bröst som dom är.. men hade jag fått välja helt fritt så hade dom varit en A-kupa istället för en C..
Tänk på helheten. Jag tycker jag har en stor näsa, jo jag har det. När jag en gång beklagade mig om det för min kompis sa hon: fast om du minskar näsan hänger det ju inte ihop med resten. Din näsa passar dig, med mindre näsa skulle du se lite lustig ut.
Dina bröst passar nog dig och din kropp bäst.
Små bröst har dessutom fördelen att du kan se ung och vältränad ut. Tänk bara på alla snygga kroppar som elitidrottare har. Inga big boobs där heller.
Anonym (jadå) skrev 2008-05-08 16:06:46 följande:
Jag hade A-kupa innan jag hade barn. Nu har jag DD och jag saknar mina små, kompakta bröst jättemycket. Det var ju så praktiskt och bh var något jag hade mer i dekorativt syfte. Suck.
Anonym (fd A) skrev 2008-05-08 19:37:16 följande:
Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 19:49:26 följande:
glömde skriva att nästan alla kläder gör sig bättre på mindre bröst! stora bröst ger en underlig passform, speciellt på klänningar och överdelar... det beror ju lite på klädsmaken, men JAG tycker att detär så i alla fall...
den enda gången som det är bättre med lite större byst är när det är färdigsydda kupor som man inte lyckas fylla ut, men jag tycker nog dom ser snyggare ut halvfulla än vulgärt överfyllda ändå!
Jepp, jag hade också bara myggbett tidigare. Det bara växte till sig ORDENTLIGT under min första graviditet och gick aldrig tillbaks igen. Och jag bär inte omkring på någon extravikt i övrigt. 50 kg och 170 cm lång - precis som innan graviditerna. Önskar jag kunde dela med mig lite
Håller med Spartacus: Kläder ser snyggare ut när man har mindre bröst!
Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 19:49:26 följande:
Jag har också AA numera, Hade rätt schyssta fasta uppnosiga A-kupebröst som jag var glad o nöjd med innan mina två graviditeter och långa amningar, men nu är det mest skinn kvar.
Har nu dessutom vart tvungen att operera bort det ena pga bröstcancer, så nu är jag enbröstad till råga på allt. Det fina i kråksången är att jag får det borttagna bröstet återskapat så småningom och då fixar de till det kvarvarande också. Helt gratis
Har inte läst några svar, men JAADÅ, det är alltid snyggt med små tuttar!!
Jag har rätt små tuttar, och är superglad för dem (så länge jag är "smal och fin" som du skriver.... Smal tjej, och små tuttar är superfint! ![]()
TS, jag har också små A-kupor och visst, jag gillar inte mina bröst men tycker att det kan vara jättefint på andra kvinnor ! (är säker på att fler tycker så)
Allt handlar nog om att lära sig att acceptera sig själv..
Jag har naturliga 70E och är helnöjd, så är även min sambo.