• Anonym (a-kupan)

A-kupa

Är det NÅNSIN snyggt med små bröst på en tjej??

jag har små a-kupor är smal o fin i övrigt.

• Svar på tråden A-kupa
  • W W

här finns en som hade önskat att mina börst var som dina ts.. jag tycker små bröst är skitsnyggt.. och praktiskt *s*
    nu har jag lärt mig att vara nöjd med mina bröst som dom är.. men hade jag fått välja helt fritt så hade dom varit en A-kupa istället för en C..

My mind wanders, and sometimes leaves completely.
  • Anonym (jadå)

Tänk på helheten. Jag tycker jag har en stor näsa, jo jag har det. När jag en gång beklagade mig om det för min kompis sa hon: fast om du minskar näsan hänger det ju inte ihop med resten. Din näsa passar dig, med mindre näsa skulle du se lite lustig ut.

Dina bröst passar nog dig och din kropp bäst.

Små bröst har dessutom fördelen att du kan se ung och vältränad ut. Tänk bara på alla snygga kroppar som elitidrottare har. Inga big boobs där heller.

• Anonym (a-kupan)

Anonym (jadå) skrev 2008-05-08 16:06:46 följande:

Små bröst har dessutom fördelen att du kan se ung och vältränad ut. Tänk bara på alla snygga kroppar som elitidrottare har. Inga big boobs där heller.
    Jo det är ju sant. Jag ser ju många som har små bröst men det känns som om ingen har så små som jag.
    Minsta i hela världen.
    Jag försöker verkligen tänka att jag är fin som jag är osv..
    Vill INTE ha silikontuttar. Bara för att jag borde kunna duga som jag är utan att slänga ut tusentals kronor och vill helst inte ha främmande saker i min kropp.
  • Anonym (fd A)

Jag hade A-kupa innan jag hade barn. Nu har jag DD och jag saknar mina små, kompakta bröst jättemycket. Det var ju så praktiskt och bh var något jag hade mer i dekorativt syfte. Suck.

• Anonym (a-kupan)

Anonym (fd A) skrev 2008-05-08 19:37:16 följande:

Jag hade A-kupa innan jag hade barn. Nu har jag DD och jag saknar mina små, kompakta bröst jättemycket. Det var ju så praktiskt och bh var något jag hade mer i dekorativt syfte. Suck.
    VA? hur kan du ha fått så stora??

Alltså jag menar a-kupa som att om jag ligger på rygg med armarna ovanför huvet så finns inte mina bröst.
  • Spartacus

Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 19:49:26 följande:

Anonym (fd A) skrev 2008-05-08 19:37:16 följande:
    VA? hur kan du ha fått så stora?? Alltså jag menar a-kupa som att om jag ligger på rygg med armarna ovanför huvet så finns inte mina bröst.
    var helt platt tills för några år sedan då jag började gå upp lite i vikt, då helt plötsligt hade jag b-ckupor..

det var för mig mer tragiskt än lyckligt dock! jag älskade att kunna ha linnen osv. utan bh, det är så sjukt mycket snyggare!

jag tycker nästan alltid att mindre bröst är snyggare, dom håller oftast formen bättre med åren också... men generellt sett så tror jag inte att det är så många som bryr sig... man ser ju helheten både på kropp och själ!

tycker inte du ska oroa dig så mycket, ta det för vad det är, ett par bröst helt enkelt!
  • Spartacus

glömde skriva att nästan alla kläder gör sig bättre på mindre bröst! stora bröst ger en underlig passform, speciellt på klänningar och överdelar... det beror ju lite på klädsmaken, men JAG tycker att detär så i alla fall...

den enda gången som det är bättre med lite större byst är när det är färdigsydda kupor som man inte lyckas fylla ut, men jag tycker nog dom ser snyggare ut halvfulla än vulgärt överfyllda ändå!

• Anonym (fd A)

Jepp, jag hade också bara myggbett tidigare. Det bara växte till sig ORDENTLIGT under min första graviditet och gick aldrig tillbaks igen. Och jag bär inte omkring på någon extravikt i övrigt. 50 kg och 170 cm lång - precis som innan graviditerna. Önskar jag kunde dela med mig lite

Håller med Spartacus: Kläder ser snyggare ut när man har mindre bröst!
    Anonym (a-kupan) skrev 2008-05-08 19:49:26 följande:

Anonym (fd A) skrev 2008-05-08 19:37:16 följande:VA? hur kan du ha fått så stora?? Alltså jag menar a-kupa som att om jag ligger på rygg med armarna ovanför huvet så finns inte mina bröst.
  • Anonym (AA)

Jag har också AA numera, Hade rätt schyssta fasta uppnosiga A-kupebröst som jag var glad o nöjd med innan mina två graviditeter och långa amningar, men nu är det mest skinn kvar.
    Har nu dessutom vart tvungen att operera bort det ena pga bröstcancer, så nu är jag enbröstad till råga på allt. Det fina i kråksången är att jag får det borttagna bröstet återskapat så småningom och då fixar de till det kvarvarande också. Helt gratis

• Alvi

Har inte läst några svar, men JAADÅ, det är alltid snyggt med små tuttar!!

Jag har rätt små tuttar, och är superglad för dem (så länge jag är "smal och fin" som du skriver.... Smal tjej, och små tuttar är superfint!

Ule buku på er!
  • Anonym

TS, jag har också små A-kupor och visst, jag gillar inte mina bröst men tycker att det kan vara jättefint på andra kvinnor ! (är säker på att fler tycker så)
    Allt handlar nog om att lära sig att acceptera sig själv..

• Anonym (1)
    Svar på #37
    Spartacus skrev 2008-05-08 19:55:54 följande:
    glömde skriva att nästan alla kläder gör sig bättre på mindre bröst! stora bröst ger en underlig passform, speciellt på klänningar och överdelar... det beror ju lite på klädsmaken, men JAG tycker att detär så i alla fall...den enda gången som det är bättre med lite större byst är när det är färdigsydda kupor som man inte lyckas fylla ut, men jag tycker nog dom ser snyggare ut halvfulla än vulgärt överfyllda ändå!
    Fast det är inte alltid, när jag ammat klart tyckte jag att mina bröst nästan var borta, även om jag alltid haft b-c kupa och hade då oxå hur jag nu kan ha det för dom är små känns det som..? men iallafall så kändes dom så tomma o innehållslösa osv, skulle då prova klänning och ingen satt normalt över bysten, det såg ut som jag var nästan platt...klänninar satt bra överallt men över bysten var det alldeles för mycket tyg o det bara hängde.. (tyget alltså)
  • Frantic

Jag har naturliga 70E och är helnöjd, så är även min sambo.

• Anonym (a-kupan)
    Frantic skrev 2008-05-09 00:29:38 följande:
    Jag har naturliga 70E och är helnöjd, så är även min sambo.
    E-kupa är väl ändå inte litet???????
Svar på tråden A-kupa