• Anonym (a-kupan)

A-kupa

Är det NÅNSIN snyggt med små bröst på en tjej??

jag har små a-kupor är smal o fin i övrigt.

• Svar på tråden A-kupa
  • Lyckogrisen
    tea1982 skrev 2008-05-08 13:19:55 följande:
    Min sambo är faktiskt likadan. Kanske därför han accepterar mina små stekta-ägg-tuttar. :)
    Nu är jag gravid och tuttarna spränger snart G-kupan.
    Sen kommer det mjölk i dem också...ve och fasa!
    Jag kommer kalla mig för Rosa sedan...kommer se ut som en riktig mjölkko!!!

Kanske kommer operera dem så de blir lite mindre när jag har ammat. Nacke och rygg tar ganska mycket stryk...
  • tea1982
    Lyckogrisen skrev 2008-05-08 13:23:18 följande:
    Nu är jag gravid och tuttarna spränger snart G-kupan.Sen kommer det mjölk i dem också...ve och fasa!Jag kommer kalla mig för Rosa sedan...kommer se ut som en riktig mjölkko!!!Kanske kommer operera dem så de blir lite mindre när jag har ammat. Nacke och rygg tar ganska mycket stryk...
    Jag hade DD.-kupa som preggo och månaderna efteråt. Det e fan i mig omöjligt att hitta tröjor som sitter snyggt. Har levt båda liven och gillar mitt tuttlösa dito bättre. Det är klart mycket mer praktiskt... men som du säger, allt går att åtgärda med operation, åt båda hållen. Bara man vet vad man ger sig in i och för vems skull man gör det..
  • Knastroll82

Innan jag blev gravid hade jag 70 G, nu har jag J. (naturliga)
    Det är inte kul att släpa runt på jättepattar som bara är i vägen och ger ryggont.
    Jag skulle UTAN TVEKAN byta till A-kupor!
    Små uppnosiga bröst är tusen gånger snyggare än mina ICA kassar...

• tea1982
    Knastroll82 skrev 2008-05-08 13:42:25 följande:
    Innan jag blev gravid hade jag 70 G, nu har jag J. (naturliga)Det är inte kul att släpa runt på jättepattar som bara är i vägen och ger ryggont.Jag skulle UTAN TVEKAN byta till A-kupor! Små uppnosiga bröst är tusen gånger snyggare än mina ICA kassar...
    *skrattar*
  • Lyckogrisen
    Knastroll82 skrev 2008-05-08 13:42:25 följande:
    Innan jag blev gravid hade jag 70 G, nu har jag J. (naturliga)Det är inte kul att släpa runt på jättepattar som bara är i vägen och ger ryggont.Jag skulle UTAN TVEKAN byta till A-kupor! Små uppnosiga bröst är tusen gånger snyggare än mina ICA kassar...
    Håller med!!!
    Vet snart inte var jag ska få tag på en bra BH längre...men ICA-kassar kanske vore nåt...är ju billigt iaf ;o)
  • Anonym (Man)

Som en vis man en gång sagt...
    "mer än en handfull är slöseri"

• tea1982
    Lyckogrisen skrev 2008-05-08 13:45:42 följande:
    Håller med!!!Vet snart inte var jag ska få tag på en bra BH längre...men ICA-kassar kanske vore nåt...är ju billigt iaf ;o)
    Och blir även de för små kan man alltid köra med IKEA-påsar. :)
  • gormisen

Jag ÄLSKAR min A-kupor! Jag är lång och smal och skulle aldrig vilja ha stora bröst. Mina små vänner mig passar alldeles perfekt! Älskar att jag kan ha känningar utan BH osv.

• Lyckogrisen
    tea1982 skrev 2008-05-08 13:46:54 följande:
    Och blir även de för små kan man alltid köra med IKEA-påsar. :)
    Ha, ha, ha!!!
    Ja och så bra mjölkuppsamlare det blir när man ammar sedan :o)
  • tea1982
    Lyckogrisen skrev 2008-05-08 14:03:29 följande:
    Ha, ha, ha!!!Ja och så bra mjölkuppsamlare det blir när man ammar sedan :o)
    Ja, sen är det bara att stoppa pattarna direkt i ett par hinkar!
Svar på tråden A-kupa