• Anonym (Fundersam.)

Erotiskt?

Undrar bara om det är många som brukar "äta" godsaker från varandras kroppar, och isåfall vad? Känns det erotiskt?

• Svar på tråden Erotiskt?
  • Anonym

jordgubbar. man kan ju ha hallonhjärtan på kroppen coh äta upp dom eller lägg en munk på och slicka av sockret

• Yesorno

Ja..godis går hem. Men jag har även flytande med chokladsmak...mums! Kan man stryka på precis var man vill....

• Anonym

Gick förbi skylfönstret till porrbutiken i stan. De har BH + trosa gjort av "godishalsband".

Jag och maken undrade lite för oss själva hur trosorna smakar efter en varm dag :)

• Anonym

Vanlig chokladsås är fina grejer

• MiamiVice THE Slyna

Chokladpudding med vispgrädde..

• MiamiVice THE Slyna
    Anonym skrev 2008-05-10 19:35:58 följande:
    jordgubbar. man kan ju ha hallonhjärtan på kroppen coh äta upp dom eller lägg en munk på och slicka av sockret
    Är det sockermunkar, såna med hål i mitten, (kallas dom för sockermunkar..hm..) ja men i alla fall så kan man trä dom över k*ken och sen äta och slicka av sockret samtidigt.

Tror det kan vara väldigt uppskattat. Jag har aldrig praktiserat det men gör gärna det om nån är frivillig..
  • Anonym (kille)

prova jägger, de med lite kropps salt. helt underbart gott.

• carlf

vad är det vi ska praktisera? alltid roligt att prova nya saker

• Anonym (Fundersam.)
    Svar på #4
    Sambon är lite sugen på det där med chokladsåsen, men är det inte väldigt kladdigt?
  • Kimma72

Kall gräddglass på en längtande bröstvårta och sen en varm tunga som slickar av det skall inte underskattas

Svar på tråden Erotiskt?