• Anonym (Fundersam.)

Erotiskt?

Undrar bara om det är många som brukar "äta" godsaker från varandras kroppar, och isåfall vad? Känns det erotiskt?

• Svar på tråden Erotiskt?
  • MiamiVice THE Slyna
    Circus Larsson skrev 2008-05-14 13:53:58 följande:
    [citat]Är det sockermunkar, såna med hål i mitten, (kallas dom för sockermunkar..hm..) ja men i alla fall så kan man trä dom över k*ken och sen äta och slicka av sockret samtidigt.Iden var bra men är det inte ganska små hål på dom???Kanske nått för dom som har lite mindre storlek :)
    Man får väl baka egna så det passar till kuken helt enkelt..eller nått..*tänker*
  • Circus Larsson

Nån som har recept på munk???

• MiamiVice THE Slyna
    Circus Larsson skrev 2008-05-14 18:41:14 följande:
    Nån som har recept på munk???
    Kan leta fram det..
  • plast killen

då jag inte vill ha skäggiga biffar för jag föredrar rakat så vet jag inte. vem vill sätta en kniv och gaffel i en fitta? inte jag iaf.... på sin höjd en sked..

MiamiVice skrev 2008-05-14 16:16:00 följande:
    Klassas skäggbiff in i den vanliga biff-kategorin? *funderar hårt*
  • MiamiVice THE Slyna
    plast killen skrev 2008-05-14 19:26:39 följande:
    då jag inte vill ha skäggiga biffar för jag föredrar rakat så vet jag inte. vem vill sätta en kniv och gaffel i en fitta? inte jag iaf.... på sin höjd en sked..
    Prövar man får man aldrig veta..citerar inlägg NR 23..
  • Circus Larsson
    MiamiVice skrev 2008-05-14 19:10:09 följande:
    Kan leta fram det..
    Det vore väldigt snällt.
    Kanske blir bakning till helgen då :)
  • MiamiVice THE Slyna
    Mammas flottyrkransar (Munk-ringar)
    40 Stycken

1 Ägg
    1 dl Socker
    1 dl Mjölk
    2 msk Margarin eller Smör
    5 dl Vetemjöl
    1 1/2 tsk Bakpulver

Fritering
    Kokosfett eller Olja

Garnering
    Strösocker

Vispa Ägg och socker poröst. Tillsätt Mjölken. Smält matfettet och rör ner det i smeten. Blanda det mesta av mjölet och bakpulvret. Vänd ner det. Slå upp degen på mjölat bakbord. Arbeta i lite mer mjöl så att den inte kladdar. Rulla degen till smala längder. Skär dem i 20 cm långa bitar och forma dem till kransar. Värm fettet till 180°C. Använd termometer eller gör "brödprovet". Lägg några kransar åt gången och fritera dem guldbruna, ca 1 minut på varje sida. Ta upp och låt dem rinna av väl på hushållspapper. Vänd dem i socker.

• plast killen

har du nått bra recept på hur man bakar en "muff" få? (inte en muffins) kan va coolt med en varm muff att stoppa den i eller har jag fått de hela om bak-plåten??? eller kanske ett recept på en bull-fitta rent av...tänkte knåda till nått knullbart i brist på en trevlig kvinna... nån kvinna som vill bli min "gäst" kanske? bake on every body.....

MiamiVice skrev 2008-05-14 19:36:27 följande:
    Mammas flottyrkransar (Munk-ringar)40 Stycken 1 Ägg 1 dl Socker 1 dl Mjölk 2 msk Margarin eller Smör 5 dl Vetemjöl 1 1/2 tsk Bakpulver Fritering Kokosfett eller Olja Garnering Strösocker Vispa Ägg och socker poröst. Tillsätt Mjölken. Smält matfettet och rör ner det i smeten. Blanda det mesta av mjölet och bakpulvret. Vänd ner det. Slå upp degen på mjölat bakbord. Arbeta i lite mer mjöl så att den inte kladdar. Rulla degen till smala längder. Skär dem i 20 cm långa bitar och forma dem till kransar. Värm fettet till 180°C. Använd termometer eller gör "brödprovet". Lägg några kransar åt gången och fritera dem guldbruna, ca 1 minut på varje sida. Ta upp och låt dem rinna av väl på hushållspapper. Vänd dem i socker.
  • MiamiVice THE Slyna
    plast killen skrev 2008-05-14 19:52:24 följande:
    har du nått bra recept på hur man bakar en "muff" få? (inte en muffins) kan va coolt med en varm muff att stoppa den i eller har jag fått de hela om bak-plåten??? eller kanske ett recept på en bull-fitta rent av...tänkte knåda till nått knullbart i brist på en trevlig kvinna... nån kvinna som vill bli min "gäst" kanske? bake on every body.....
    Återkommer med recept på muff, bullfitta och andra diverse baktankar .. Hittade du nån kvinna som ville bli din "jäst" igår..(vet skitdåligt skämt men kunde inte låta bli)
  • plast killen

borde väl du veta om nån...... visa fittan så får du popcorn"

MiamiVice skrev 2008-05-15 10:35:55 följande:
    Återkommer med recept på muff, bullfitta och andra diverse baktankar .. Hittade du nån kvinna som ville bli din "jäst" igår..(vet skitdåligt skämt men kunde inte låta bli)
  • MiamiVice THE Slyna
    plast killen skrev 2008-05-15 10:40:41 följande:
    borde väl du veta om nån...... visa fittan så får du popcorn"
    Jag behöver inga popcorn, visar den så gärna ändå..*stolt slampa*
  • plast killen

de vet jag väl....

MiamiVice skrev 2008-05-15 10:48:24 följande:
    Jag behöver inga popcorn, visar den så gärna ändå..*stolt slampa*
  • Circus Larsson

plast killen skrev 2008-05-14 19:52:24 följande:

Prova att baka en rund munk med lite hallonsylt inuti.
    Eller varför inte stoppa in den i en calzone?
    Borde funka! Vad vet jag?
Svar på tråden Erotiskt?