• Anonym (Fundersam.)

Erotiskt?

Undrar bara om det är många som brukar "äta" godsaker från varandras kroppar, och isåfall vad? Känns det erotiskt?

• Svar på tråden Erotiskt?
  • Yesorno

Jag köpte det på ett homeparty och liiiite kladdig blir det, men den är lätt att "smaska" upp från kroppen! Och såååå himla gott tillsammans med kroppens egna smaker/dofter! Try it!
    Anonym (Fundersam.) skrev 2008-05-11 17:05:07 följande:

Svar på #4Sambon är lite sugen på det där med chokladsåsen, men är det inte väldigt kladdigt?
  • plast killen

stoppa in en isbit i munnen innan ni suger av er kille...de e skönare än de låter,och killar gör de samma när ni slickar!

• steqve

plast killen: Yes, isbiten på kvinnan är ju klockren. :D Funkar iofs jäkligt bra med en fishermans friend...men kylan ökar ju blodgenomströmmningen = brukar ge utdelning.

• Rosana

Isbit - ja och Fishermans friend - ja! Suveränt Men grejer som chokladpudding och jordgubbar är bara kladdigt och kletigt tycker jag.
    Finns ju restauranter där man kan käka sushi från en naken kvinnas eller mans kropp - alltså där människan ligger som något slags serveringsfat...Kanske något att testa för den som känner sig hågad? Själv hoppar jag nog det.

• plast killen

jobbigt om nån ska äta en biff på ens nakna kropp och dom tar fram kniv och gaffel... asg

Rosana skrev 2008-05-14 11:23:28 följande:
    Isbit - ja och Fishermans friend - ja! Suveränt Men grejer som chokladpudding och jordgubbar är bara kladdigt och kletigt tycker jag. Finns ju restauranter där man kan käka sushi från en naken kvinnas eller mans kropp - alltså där människan ligger som något slags serveringsfat...Kanske något att testa för den som känner sig hågad? Själv hoppar jag nog det.
  • Rosana

plast killen; Finns säkert de som gillar sånt också! Någon variant på plankstek.

• plast killen

ajajaj....men kanske en glass buffé på magen skulle kyla ner den mest kåta människa... hehe

• Rosana

plast killen; Haha! En glassbuffé på magen...och sen skulle det inte vara så mycket kvar av den stolta mandomen...

• steqve

plast killen: Nja, placera glassbuffen någon decimeter ned så hamnar du på området som skall kylas av

• steqve

plast killen: Nja, placera glassbuffen någon decimeter ned så hamnar du på området som skall kylas av

Svar på tråden Erotiskt?