Erotiskt?
Undrar bara om det är många som brukar "äta" godsaker från varandras kroppar, och isåfall vad? Känns det erotiskt?
Undrar bara om det är många som brukar "äta" godsaker från varandras kroppar, och isåfall vad? Känns det erotiskt?
Jag köpte det på ett homeparty och liiiite kladdig blir det, men den är lätt att "smaska" upp från kroppen! Och såååå himla gott tillsammans med kroppens egna smaker/dofter! Try it!
Anonym (Fundersam.) skrev 2008-05-11 17:05:07 följande:
stoppa in en isbit i munnen innan ni suger av er kille...de e skönare än de låter,och killar gör de samma när ni slickar!
plast killen: Yes, isbiten på kvinnan är ju klockren. :D Funkar iofs jäkligt bra med en fishermans friend...men kylan ökar ju blodgenomströmmningen = brukar ge utdelning.
Isbit - ja och Fishermans friend - ja! Suveränt
Men grejer som chokladpudding och jordgubbar är bara kladdigt och kletigt tycker jag.
Finns ju restauranter där man kan käka sushi från en naken kvinnas eller mans kropp - alltså där människan ligger som något slags serveringsfat...Kanske något att testa för den som känner sig hågad? Själv hoppar jag nog det.
jobbigt om nån ska äta en biff på ens nakna kropp och dom tar fram kniv och gaffel... asg
plast killen;
Finns säkert de som gillar sånt också! Någon variant på plankstek.
ajajaj....men kanske en glass buffé på magen skulle kyla ner den mest kåta människa... hehe
plast killen; Haha! En glassbuffé på magen...och sen skulle det inte vara så mycket kvar av den stolta mandomen...
plast killen: Nja, placera glassbuffen någon decimeter ned så hamnar du på området som skall kylas av
plast killen: Nja, placera glassbuffen någon decimeter ned så hamnar du på området som skall kylas av