• Anonym (uchh)

Min man luktatr!

Vet inte om detta inlägget platsar här, men värt et försök i alla fall.
    Det är nämligen så att min man gillar oralsex och varje gång jag ska göra det skönt för honom så känne rjag en avskyvärd stank som kommer från rumpan..
    Han verkar inte brys sig om att göra sig fräch för mig innan.
    Har inte velat påpeka det för honom tidigare pga att jag varit rädd för att genera honom, men gjorde det idag och responsen jag fick var inte så trevlig.
    Så här sa han - meh gud vad jobbug du e, orkar inte gå och tvätta mig.
    Han orkar inte gå och tvätta sig??
    Jag ser altid till att vara fräch innan vi har sex men han bryr sig inte om att jag får stå ut med en vidrig lukt.
    I början av vårat föhållande var han altid mån om att vara fräch.

lite illa tycker jag!

Vad skulle ni gjort i min situation?

• Svar på tråden Min man luktatr!
  • Anonym

Uhh.

Jag hade inte sugit av någon som inte ens orkar tvätta sig för mig.
    Aldrig!

• SCSI

Ingen ren rumpa, inget sex?
    "ok, synd att du inte orkar. Jag hade verkligen velat ha sex men jag tappade lusten lite nu..."

Vafan, funkar pedagogiken på treåringar borde det väl funka på vuxna!? ;)

• Anonym

Alltså, han luktar.. bajs? Torkar han sig inte ordentligt?

• Anonym

Trist attityd från hans sida när du tog upp det. Skulle inte bli något oralsex här om det luktade otvättad stjärt.

• Anonym

Du suger honom bara i duschen från och med nu, efter att ha spolat honom där bak :) Lagom förnedrande för honom, kanske han börjar tvätta sig lite?

• Anonym (uchh)
    Svar på #4
    helt ärligt så vet jag inte vad det är som luktar men riktigt vidirigt var det i alla fall..
    Hade han sagt till mig att jag luktade, hade jag naturligtvis på direkten tagit mig till badrummet och tvättat mig.
    Han tvättade sig men samtidigt känndes det som om han försökte övertala mig att suga av honom ändå.

känns inte som han visar mig nångon hansyn ller respekt för den delen heller.
    Inte särskillt generad blev han heller..
  • Anonym (blää)

Aldrig att jag hade gjort det, skiter i om min man skulle blivit sur. Det är han som drabbas i slutändan och får vara utan.
    Min man och jag frächar alltid till oss innan, han vet att det inte blir nått annars. Herregud det e kiss o bajs lukt vi snackar om, det e ju självklart att man ska rengöra sig då.

• Göteborg

Men han måste ju fatta tycker jag, ingen dusch, inget sex! Tar han dig inte på allvar när du säger det?

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Anonym (uchh)
    Svar på #6
    hahahha men visst låter det konstigt??

Jag skulle inte vilja höra att jag luktar illa?

Hur kommer det sig att han brydde sig innan i början av vårt förhållande men har slutat nu?
Svar på tråden Min man luktatr!