• Anonym (uchh)

Min man luktatr!

Vet inte om detta inlägget platsar här, men värt et försök i alla fall.
    Det är nämligen så att min man gillar oralsex och varje gång jag ska göra det skönt för honom så känne rjag en avskyvärd stank som kommer från rumpan..
    Han verkar inte brys sig om att göra sig fräch för mig innan.
    Har inte velat påpeka det för honom tidigare pga att jag varit rädd för att genera honom, men gjorde det idag och responsen jag fick var inte så trevlig.
    Så här sa han - meh gud vad jobbug du e, orkar inte gå och tvätta mig.
    Han orkar inte gå och tvätta sig??
    Jag ser altid till att vara fräch innan vi har sex men han bryr sig inte om att jag får stå ut med en vidrig lukt.
    I början av vårat föhållande var han altid mån om att vara fräch.

lite illa tycker jag!

Vad skulle ni gjort i min situation?

• Svar på tråden Min man luktatr!
  • Niike

Många killar har väl hår där bak och när man ska torka bort något kletigt från hår så försvinner ju inte allt, så självklart blir det väl lite bajs kvar, sen svettas man ofta där mellan skinkorna oxå då blir det blandat + kanske liten egen doft av pungsvett, tänk er själva det måste bli en fin doft he he...

• Anonym (Pungen)
    Svar på #20
    Nej, jag har inte skrivit om det förut vilket alltså innebär att det finns (minst) två män som gör på detta viset!!!!!!
  • Monchichii

Som någon annan skrev, ingen tvätt, ingen sex!

Något som jag tycker är kosntigt är att folk säger att om den inte är tvättad så blir det ingen oralsex, ja men betyder det att annan sex är ok då eller?

Bara för att min muffla inte har någon näsa så betyder det inte att någon snusk-snopp kommer in där i alla fall!

Säg åt din man att han får tvätta sig, att du njuter mer av att vara med honom när han är fräsch.

• Göteborg
    Anonym (blää) skrev 2008-05-11 23:42:11 följande:
    Hahha va detaljerat du skriver. Tack för beskrivningen (spyr)
    Sorry
    Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Anonym

Sambon kan vara lite kinkig med att få att gå i duschen 2 dagar i rad om jag tycker det behövs, han duschar varannan, men jag ger honom inte oralsex om han inte duschat, vanligt sex kan jag...men trots hans kinkighet är han jättenoga med att tvåla in snoppen 2 ggr i rad då han duschar särskilt då han vet att det blir sex...och vårat nya roliga "påhitt" är nu att han rakar pungen oftast, han gillar att bli slickad där, så han är noga med att tvätta även den..Och det är för att jag har bett han om det, och när det gäller sex då kan han tvätta lite extra och ofta men annars är han lite kinkig på hygien...

• Anonym (lägg av!)

men du!!

jag har haft pilonidalcysta och opererats TRE gånger! Och inte fan har man det utan att veta om det! Det gör så ont att man inte vet var man ska ta vägen. min satt i svanken och när det var infekterat och böld så kunde jag knappt röra mig!!

så tror inte han har de om han inte har ont han e bara skitig!
    Anonym (123) skrev 2008-05-12 00:38:58 följande:

Luktade det lite surt, men ändå nästan som en infektion?Isf skicka honom till läkaren. Det kan vara en pilonidal cysta eller fistlar och kan behöva OP för att sluta lukta (det luktar pga infektionsvätskan det ger ifrån sig)
  • Anonym (blää)

Anonym (lägg av)

Håller med har även jag haft pilonidalcysta i nedanför svanken o när man har det blir man i stort sätt invalid. Så det hade man märkt, men jag håller med om att vätskan STINKER!!

• Anonym (123)

Min sambo hade en cysta och han hade då inte ont..!
    Dock så har han en del kött just där med. Såret blev ca 5x10cm efter OP.

• Anonym (uchh)
    Svar på #20
    nej jag har inte skrivit om det tidigare, altså första gången kväll..
  • Anonym (uchh)
    Svar på #17
    gud känns som om det här inlägget kommer att spåra ur, men så här är det i alla fall.
    Han hade fått en finne på runpan som jag skulle kolla.
    Skulle skoja lite med han och särade på skinkorna då jag upptäckte ett litet hål nästan i början av rumpan, men ändå i rumpan.
    I det hålet låg det en massa bommuls liknade grejer..
    klämde lite o det är som en finne längst ner i själva hålet.
    Kan det vara fistlar?

Hahahah nu låter det som jag sitter och undersöker killens anal vilet så inte är fallet, men däreomt tror jag inte det är d som luktar.

pungsvett jaa lite gott o blandat (asgarvar)
  • Anonym (uchh)
    Svar på #18
    ok problemet är inte att han inte tvättar snoppen, det e rumpan som luktar
  • Anonym (uchh)
    Svar på #21
    doften är obeskrivlig ed andra orsd
  • Anonym (123)

Anonym (uchh) skrev 2008-05-12 01:45:46 följande:

Svar på #17gud känns som om det här inlägget kommer att spåra ur, men så här är det i alla fall.Han hade fått en finne på runpan som jag skulle kolla.Skulle skoja lite med han och särade på skinkorna då jag upptäckte ett litet hål nästan i början av rumpan, men ändå i rumpan.I det hålet låg det en massa bommuls liknade grejer..klämde lite o det är som en finne längst ner i själva hålet.Kan det vara fistlar?Hahahah nu låter det som jag sitter och undersöker killens anal vilet så inte är fallet, men däreomt tror jag inte det är d som luktar.pungsvett jaa lite gott o blandat (asgarvar)
    Om du hittade ett hål (fistel) mellan skinkorna så råder jag dig att be honom gå till läkaren. Det va så jag fick det bekräftat att sambon hade en pilonidal cysta. Han hade inga andra besvär alls än just ett hål, med en illaluktande vätska/gegga.
  • Anonym (Never)

vägra oralsex......
    Sjukt att han tycker du ska ge honom det om han inte är ren!!!

• Anonym

Efter den här beskrivningen skulle jag definitivt be honom gå till en läkare och få det undersökt!
    Vad sa din kille då du sa att det var som ett hål?

Anonym (uchh) skrev 2008-05-12 01:45:46 följande:

Svar på #17gud känns som om det här inlägget kommer att spåra ur, men så här är det i alla fall.Han hade fått en finne på runpan som jag skulle kolla.Skulle skoja lite med han och särade på skinkorna då jag upptäckte ett litet hål nästan i början av rumpan, men ändå i rumpan.I det hålet låg det en massa bommuls liknade grejer..klämde lite o det är som en finne längst ner i själva hålet.Kan det vara fistlar?Hahahah nu låter det som jag sitter och undersöker killens anal vilet så inte är fallet, men däreomt tror jag inte det är d som luktar.pungsvett jaa lite gott o blandat (asgarvar)
  • Le petite moi

Jag är i din situation. Min karl har aldrig varit så mycket för att duscha, duschar typ mellan var tredje och var femte dag. Att jämt och ständigt be honom att tvätta sig resp. duscha innan vi ska ha sex är inte längre roligt, det borde han ju faktiskt fatta själv att man gör innan man ska mysa. För mig är det JÄTTEVIKTIGT att hålla sig fräsch, men det känns inte så kul längre när det alltid ligger en lortgris bredvid mig i sängen.

Svar på tråden Min man luktatr!