• Anonym (uchh)

Min man luktatr!

Vet inte om detta inlägget platsar här, men värt et försök i alla fall.
    Det är nämligen så att min man gillar oralsex och varje gång jag ska göra det skönt för honom så känne rjag en avskyvärd stank som kommer från rumpan..
    Han verkar inte brys sig om att göra sig fräch för mig innan.
    Har inte velat påpeka det för honom tidigare pga att jag varit rädd för att genera honom, men gjorde det idag och responsen jag fick var inte så trevlig.
    Så här sa han - meh gud vad jobbug du e, orkar inte gå och tvätta mig.
    Han orkar inte gå och tvätta sig??
    Jag ser altid till att vara fräch innan vi har sex men han bryr sig inte om att jag får stå ut med en vidrig lukt.
    I början av vårat föhållande var han altid mån om att vara fräch.

lite illa tycker jag!

Vad skulle ni gjort i min situation?

• Svar på tråden Min man luktatr!
  • Anonym

Jag hade nog dött lite av skam om någon sagt till mig att jag luktade illa.

Inte hade jag tagit det med en klackspark direkt.

Ingen tvätt - inget sex.
    Enkelt.

• Anonym (blää)

Anonym

"Alltså, han luktar.. bajs? Torkar han sig inte ordentligt?"

Spelar ingen roll om man torkar sig ordentligt, lukten finns där ändå och försvinner inte om man inte tvättar sig med tvål o vatten.

• Göteborg

Varför blev jag anonym förut förresten? Jag är alltså anonym nummer 4!

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Göteborg
    Anonym (blää) skrev 2008-05-11 23:35:20 följande:
    Anonym"Alltså, han luktar.. bajs? Torkar han sig inte ordentligt?"Spelar ingen roll om man torkar sig ordentligt, lukten finns där ändå och försvinner inte om man inte tvättar sig med tvål o vatten.
    Jo jag fattar det, blev bara lite chockad av TS kille, trodde inte att lukten blev så stark om man torkade sig ordentligt... Fast jag antar att han kanske inte duschat efter jobb/träning och att det är svettlukt och så också.. Fan nu svamlar jag, hoppas du fattar ändå
    Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • Anonym (blää)

Hahha va detaljerat du skriver. Tack för beskrivningen (spyr)

• synanceia

Men usch så äckligt! Mår lite illa nu. Men som andra sa, vägrar han tvätta sig så gå inte ner på honom. Men det var bra att du sa till. Tänker att hans reaktion berodde kanske på att han blev generad men istället för att visa det så blev han irriterad?

• Anonym (123)

Luktade det lite surt, men ändå nästan som en infektion?

Isf skicka honom till läkaren. Det kan vara en pilonidal cysta eller fistlar och kan behöva OP för att sluta lukta (det luktar pga infektionsvätskan det ger ifrån sig)

• Anonym (urk)

Så vidrigt !!!

Både min sambo och jag duschar innan vi har sex.Jag skulle ALDRIG ta den i munnen om den inte var ren.

Vägra oralsex om han inte är nyduschad.

• Anonym (Pungen)

Visst är det vidrigt det där....Personligen så tror jag att det TS känner är pungsvett! Finns inget värre än att lyfta på täcket o känna stanken slå emot en! Min (FD) man gick (går säkert än) alltid upp en kvart tidigare för att duscha FÖRE jobbet. Hur i hela helvete kan det va viktigare att gubbarna på verkstan slipper lukten än att jag ska (skulle) slippa den????? (han duschade alltså inte efter jobbet alls).

• Kajsan

Anonym (Pungen) skrev 2008-05-12 00:53:32 följande:

Visst är det vidrigt det där....Personligen så tror jag att det TS känner är pungsvett! Finns inget värre än att lyfta på täcket o känna stanken slå emot en! Min (FD) man gick (går säkert än) alltid upp en kvart tidigare för att duscha FÖRE jobbet. Hur i hela helvete kan det va viktigare att gubbarna på verkstan slipper lukten än att jag ska (skulle) slippa den????? (han duschade alltså inte efter jobbet alls).
    Har du skrivit om dt förut? Jag och sambon kräktes ikapp häromveckan av ett liknade inlägg, om ett ex som bara duschade innan jobbet i verkstan
Svar på tråden Min man luktatr!