• Geléhallon89

ullared, vad handla till bebis/mig?

hej jag är förstföderska och ska till ullared efter den 25 och ska skriva en lista på vad som behövs köpas till bebis och mig. Kläder har jag, tänkte mer på filtar, kanske amings saker och så. Undrar om ni kan ge mig lite tips på vad som kanske behövs. (: Har bf 1juli.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 11:12
    jag kan ju även skriva att jag ahr varit på ullared 3-4 gånger kanske. Men har ju inte kollat efter bebis saker innan. (;

• Svar på tråden ullared, vad handla till bebis/mig?
  • whiiiii

hmm, har inte så mycker tips då jag med ska få barn, men om du vill se lite av vad som finns så kan du kika i mitt galleri. Det fanns bland annat en jättemjuk filt som vi köpte två av, önskar såhär i efterhand att vi hade köpt fler för den är så himla mysig

• phridan

Jag var på/i Ullareda förra sommaren.
    Tyvärr så blev jag mycket besviken...
    Trodde verkligen att det skulle vara störrre, och att priserna skulle vara bättre...

Men jag hoppas att du hittar massa bra och prisvärda saker...

Ett tips.
    Tänk efter både 1 o 2 ggr innan du köper sakerna...Man blir lite galen ibland när det är billigt... köper saker som man verklgen ångrar...

• Lôcka

Jag var där för två veckor sedan och jag köpte:
    Skötbädd
    En sådan barnet kan ligga i i badkaret eller i baljan
    Sängkläder, både till säng och vagn
    Nappar
    Nappflaskor
    Mjukisdjur
    Filtar
    Lite kläder (var dåligt med bebiskläder särskilt om man inte vet kön)
    Tvättlappar
    Termometer
    Täcke till barnvagn och säng
    Kudde -"-

Hoppas du finner dig något när du åker dit.

• whiiiii

Tyckte du det var dåligt med bebiskläder? När jag var där för en månad sen hade de massor, även neutrala saker, fast jag älskar ju färgglada saker så köpte mest sånt

Lôcka skrev 2008-05-13 19:12:11 följande:
    Jag var där för två veckor sedan och jag köpte:SkötbäddEn sådan barnet kan ligga i i badkaret eller i baljanSängkläder, både till säng och vagnNapparNappflaskorMjukisdjurFiltarLite kläder (var dåligt med bebiskläder särskilt om man inte vet kön)TvättlapparTermometerTäcke till barnvagn och sängKudde -"-Hoppas du finner dig något när du åker dit.
  • laref

skötbädd, amningskudde, täcke, kudde, örngott och lakan är billigt där

• twistedtofit

Jag var där för ngn vecka sen och köpte:
    Skötbädd (en likadan på babyland kostar mer än dubbelt så mkt)
    lite basplagg
    2 nappflaskor
    1 mjukisfilt
    1 badlakan med luva
    2 bäddset till spjälsäng
    2 lakan till spjälsäng
    1 lakan till vagn
    plastad frotte
    2 bambino haklappar
    kudde och täcke till spjälsäng
    2 pyamaser

jag är iaf nöjd med mina inköp

• Parvens syrra

bra och få lite tips har liten fundering på att åka dit jag med.. får se om man hittar något och om det blir värt resan.

• Lev livet så länge du kan

Jag ska åka dit i mitten Juni. Min kompis har varit snäll och skrivit en lista till mig vad som är bra att köpa på Gekås som hon hade köpt där.

Svar på tråden ullared, vad handla till bebis/mig?