• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • XaiM

Vad ni är duktiga som håller på så mycket, har kollat runt i era bloggar, tyvärr inte lämnat några kommentarer. Det blir inte så långa stunder jag sitter vid datan nu, kollar mest runt lite och sen är det dax för nåt annat, Typ leka med sonen eller dammsuga....

Nu är iaf min blogg uppdaterad, inte med nån Lo men med kort.

Alienstar: ett kort är inspirerat från dig, jag skrev det i bloggen och länkade även din bloggsida, hoppas det är ok. Tyckte det kändes schysst eftersom jag inspirerades så...

Ha nu alla en trevlig midsommar!!!
    Hoppas vädret är fint där ni befinner er.

• XaiM

glömde länka bloggen, miaxxx.blogspot.com
    lämna gärna en kommentar, jag är supernöjd med senaste kortet så lite feedback skulle va kul att få.... *märker ni hur jag fiskar efter kommentarer*

• lillis70

Helt underbart kort och vad smart med hyskan och haken!
    Trevlig midsommar!
    Kram

(Fick lägga komentaren här, lyckades inte att lägga den i bloggen )

Uppdaterat min blogg oxå

• XaiM
    lillis70 skrev 2008-06-20 00:12:26 följande:
    Helt underbart kort och vad smart med hyskan och haken!Trevlig midsommar!Kram (Fick lägga komentaren här, lyckades inte att lägga den i bloggen)Uppdaterat min blogg oxå
    Jättefin senaste LO'n är, väldigt harmoniskt och så fiffigt att det är en blomma i bakgrunden och att hela lo'n faktiskt handlar om blom. Jag gillar textstilen som du använt, sett den på flera av dina alster, är det QK alfabet??? Heter isåfall???
    Och så såg jag att det var din "Pool"LO, jag gillade den skarpt, jättesnyggt att du gjorde blomman och texten själv.
  • alienstar

Har uppdaterat bloggen med mera kort nu.. 

Och jag kan med glädje berätta att jag har fått in två bidrag till min utmaning!  

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
  • XaiM
    alienstar skrev 2008-06-21 09:51:39 följande:
    Har uppdaterat bloggen med mera kort nu.. Och jag kan med glädje berätta att jag har fått in två bidrag till min utmaning!  
    Har lämnat en kommentar i bloggen.
    Roligt att du fått in bidrag, jag ska nog försöka mig på att hinna med ett oxå, har en idé iallafall ska bara hinna oxå...
  • lillis70
    XaiM skrev 2008-06-20 22:38:14 följande:
    Jättefin senaste LO'n är, väldigt harmoniskt och så fiffigt att det är en blomma i bakgrunden och att hela lo'n faktiskt handlar om blom. Jag gillar textstilen som du använt, sett den på flera av dina alster, är det QK alfabet??? Heter isåfall???Och så såg jag att det var din "Pool"LO, jag gillade den skarpt, jättesnyggt att du gjorde blomman och texten själv.
    Generad Tack, vad roligt att du gillade den. Alfabetet är curls and swirls och hör till Cuttlebug.
    Vad kul att få en åsikt. Det skulle jag faktist vilja ha även om det inte är så bra. Tycker att det är utvecklinde med konstruktiv kritik
    Nu ska jag "gå" in till missgoldie!

Jag har lagt in en ny i bloggen
  • lillis70

Missgoldie jag gillar ditt sätt att scrapa! Tycker verkligen om alla men älskar den med blå cs och cirkeln!

Svar på tråden Scrapbookligan 2