• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • lillis70

PG, kul skiss!
    Miss G. Fint med svrt & rosa. Var på papperbiten i fredags och handlade, jätte trevlig butik!

• LillemorR

Var det inte någon här som scrappade en låda till någon som fyllde år??
    Vi ska på 30-års kalas snart och har lite svårt att komma på den rätta presenten men kom på att en scrappad låda med en massa olika saker i vore kul att ge bort...

Saken är det att jag inte riktigt känner tjejen som fyller år så det hela gör det hela lite svårare...
    VAD kan jag stoppa i lådan??? Några förslag??
    Tacksam för förslag...

• lillis70
    LillemorR skrev 2008-07-07 10:28:43 följande:
    Var det inte någon här som scrappade en låda till någon som fyllde år??Vi ska på 30-års kalas snart och har lite svårt att komma på den rätta presenten men kom på att en scrappad låda med en massa olika saker i vore kul att ge bort...Saken är det att jag inte riktigt känner tjejen som fyller år så det hela gör det hela lite svårare...VAD kan jag stoppa i lådan??? Några förslag??Tacksam för förslag...
    Ölkorv, mörkchoklad, persikocider, badmintonset, vin, några fina kort du gjort som hon kan skicka till någon, vackra servetter med ljus som passar...
     Hoppas att det var till lite hjälp
  • LillemorR

Tack för förslaget...
    Men efter mycket tänkande och pratande med hennes svägerska så kom jag på att lådan ska ha ett tema. Och eftersom hon gillar trädgårdar så har jag skickat efter en bok som heter Trägårdsdesign och med den så ska jag även lägga i ett par trägårdshanskar, lite olika påsar med frön, ett presentkort från en trägårdsaffär, och kke lite mer smått och gått. Hon gillar ju Whiskey så det kke man måste ha med för hon blir nog törstig av allt påtande i jorden...
    Måste åka till stan för att köpa en låda plus att min systerdotter fyller år...

• Millami

Leena
    va fin den e..
    å tack för tips å ider vi ska på kryssning i slue på denna månad...å d blir antons första..

Lycklig Mamma till Anton
  • Scraptroll

Millami: Vad kul att man kan hjälpa någon med ideér

vad ska ni åka på för kryssning?

• Millami

leena
    vi ska åka mellan åbo stockholm å vara en dag i stockholm...

Lycklig Mamma till Anton
Svar på tråden Scrapbookligan 2