• Anonym

Tafsar på krogen

När man är ute på nattklubben, speciellt när man dansar så tar/smeker man ofta tjejer/kvinnor när man går förbi dem eller dansar nära. Har aldrig varit med om att någon tagit illa upp många vänder sig bara om och ler och många börjar dansa med en, en del dansar bara vidare hur mycket man än tar på dem. Kvinnor gillar ni när män tar på er när ni är ute?

• Svar på tråden Tafsar på krogen
  • TBS
    Anonym skrev 2008-05-21 08:48:23 följande:
    När man är ute på nattklubben, speciellt när man dansar så tar/smeker man ofta tjejer/kvinnor när man går förbi dem eller dansar nära. Har aldrig varit med om att någon tagit illa upp många vänder sig bara om och ler och många börjar dansa med en, en del dansar bara vidare hur mycket man än tar på dem. Kvinnor gillar ni när män tar på er när ni är ute?
    Yuck!!!
    Det är det absolut vidrigaste jag vet!
  • Valkyriah

Nej,det uppskattas inte,men det värsta är när man tex står i kön till jackorna och någon pressar sitt kön mot min röv!!

Att slåss för fred är som att knulla för att bli oskuld!
  • Malin och Micke

det är det värsta jag vet. i mina och mina vänners ögon så är taffsade killar på krogen = slemmiga äckelgubbar!

• MikaelaOchEricaQudijo

har man fått kontakt innan så e de väl ok om man flörtar,men annars nej,de e inte vidare trevligt.de e en fråga om respekt tycker ja.prova göra samma sak på bussen eller i matkön å se va du får för reaktioner.

• TBS
    Vill tillägga att detta inte är något "man" i allmänhet gör.

De killar som har gjort detta mot mig (och mina kompisar) är korkade slemproppar som inte kan få en tjej intresserad på normalt sätt.
    Jag tror att det är ett sista desperat försök att få hugg.
  • MaijaO

Ja skälvklart ÄLSKAR ALLA kvinnor när okända fulla män tar på en på krogen! Du får inte pippat särskilt ofta va?

Och dessutom kan jag fan inte fatta att jag ens svarade på detta inlägget som helt uppenbart är skickat av en uttråkad, lättroad fjortis för att "hotta upp" dagen lite. Mycke nöje Ts!

• Dimitra
    TBS skrev 2008-05-21 08:54:11 följande:
    Vill tillägga att detta inte är något "man" i allmänhet gör.

De killar som har gjort detta mot mig (och mina kompisar) är korkade slemproppar som inte kan få en tjej intresserad på normalt sätt.Jag tror att det är ett sista desperat försök att få hugg.
    Instämmer.
    Har aldrig varit med om att någon tagit illa upp många vänder sig bara om och ler och många börjar dansa med en, en del dansar bara vidare hur mycket man än tar på dem.
    Vad ska man göra då? Vända sig om och slå till första bästa karl ifall det var han eller försöka skrika högre än musiken? Det första är lika illa som själva tafsandet vilket en med normalt hyfs inte gör(!) det andra är omöjligt.
    Skriv en artikel till Wikin ~~> www.familjeliv.se/Wiki/
  • Anonym

Brukar inte vara speciellt full när jag gör detta, salongsberusad. Jag får pippa när jag vill i stort sett. Varför säger ni inget i så fall?

• TBS
    Anonym skrev 2008-05-21 08:59:28 följande:
    Brukar inte vara speciellt full när jag gör detta, salongsberusad. Jag får pippa när jag vill i stort sett. Varför säger ni inget i så fall?
    Har du aldrig fått ett knä i skrevet?
  • Lady Dahmer

kränkande!! att bli rörd utan att man bett om det. äcklen som du TS är anledningen till att många tjejer mår dåligt. En del tjejer kanske gillar det som du påstår, men många många tjejer får lära sig att deras kroppar är allmängods, till för att röras och att deras viljor och integritet betyder NOLL.

jag kan inte ens räkna gångerna jag blivit kränkt på detta sätt. fy fan.

SKÄMS!

Svar på tråden Tafsar på krogen