• Anonym

Tafsar på krogen

När man är ute på nattklubben, speciellt när man dansar så tar/smeker man ofta tjejer/kvinnor när man går förbi dem eller dansar nära. Har aldrig varit med om att någon tagit illa upp många vänder sig bara om och ler och många börjar dansa med en, en del dansar bara vidare hur mycket man än tar på dem. Kvinnor gillar ni när män tar på er när ni är ute?

• Svar på tråden Tafsar på krogen
  • kalkprinsessan

Undrar fortfarande om du gör samma sak på stan och på jobbet?? Eller hemma hos vänner..

• Dimitra
    Anonym skrev 2008-05-21 10:34:38 följande:
    smeka lite lätt är väl ingen fara, det händer hela tiden i vardaliga livet också.
    Jo, det är en fara, och nej, det händer inte i vardagliga livet. En medveten smekning är inte nått som bara händer.
    Skriv en artikel till Wikin ~~> www.familjeliv.se/Wiki/
  • Anonym
    kalkprinsessan skrev 2008-05-21 10:34:43 följande:
    Undrar fortfarande om du gör samma sak på stan och på jobbet?? Eller hemma hos vänner..
    Krogen är till för sånt..
  • Lady Dahmer
    Anonym skrev 2008-05-21 10:31:51 följande:
    Anonym (Äckligt) skrev 2008-05-21 10:25:17 följande:
    Då kan man ju inte ens titta på någon...
    det är väl en jävla skillnad på att titta och ta.
  • Anonym

Verkar som många blir upprörda här nu men inget man märker av när man är ute och båda parter är lite berusade.

• Agapi

Uppenbarligen tycker de flesta att de är "fara" och verkligen inte okej. Är de så jävla svårt att bara sluta ta på folk som inte bett om de? Har aldrig sett eller hört någon som blivit taffsad på på de sättet i "vardagliga livet" när de inte handlat om sexuella trackaserier på jobbet. Men de kanske är okej oxå?

• Lady Dahmer
    Anonym skrev 2008-05-21 10:36:58 följande:
    Krogen är till för sånt..
    till för vad? sexuellt kränka andra människor? jag trodde krogen var ett ställe där man har kul och dricker...?
  • Lady Dahmer
    ladydahmer skrev 2008-05-21 10:24:14 följande:
    TS -- jag frågar igen. Vad får dig att tro att du har rätt att ta för dig innan kvinnan visat att det är ok?
    upprepar min fråga
  • kalkprinsessan

Ja just de, där finns inga lagar, eller?? De är väl fortfarande samma lagar i hela landet, de är väl inte någon friplats på krogen?? Eller kan man göra vad man vill där? Säger bara, snälla sluta upp nu och tafsa, de uppskattas inte!!!

• Anonym
    Agapi skrev 2008-05-21 10:38:56 följande:
    Uppenbarligen tycker de flesta att de är "fara" och verkligen inte okej. Är de så jävla svårt att bara sluta ta på folk som inte bett om de? Har aldrig sett eller hört någon som blivit taffsad på på de sättet i "vardagliga livet" när de inte handlat om sexuella trackaserier på jobbet. Men de kanske är okej oxå?
    Sexuella trackaserier blir det när ena parten sagt ifrån att det inte är ok och den andra fortsätter, det är inget jag sysslar med.
Svar på tråden Tafsar på krogen