• Trinity78

    Bubbelbadkar eller vanligt badkar?

    Bubbelbadkar, bubbelkar, massagekar, spabad, jacuzzi - kärt barn har många namn. Men är det verkligen värt de extra pengarna eller är det bättre att köpa ett vanligt badkar istället?

    Bild: http://www.saunas-etc-health.com/images/products/royal/Jacuzzi_Whirlpool_Bathtub-R-W-0826md.jpg

    (Ni som inte vill ha badkar alls behöver inte rösta. Jag är inte intressad av det)


    If life hands you lemons, don't bother making lemonade... just pelt them at someone else!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bubbelbadkar eller vanligt badkar?
  • Jullesmamma

    Bubbel!
    Då kan man ju välja, bara för att möjligheten till lite skön (trots ljudnivån) ryggmassage finns måste man ju inte använda den funktionen. När jag, maken, sonen eller alla tre tar ett bad varvar vi lugn och bubbel!

  • Trinity78
    Lindha79 skrev 2008-05-22 13:02:55 följande:
    gillar inte badkar - vill ha dusch. 
    Fast det var inte det omröstningen handlade om.
    If life hands you lemons, don't bother making lemonade... just pelt them at someone else!
  • sagvil

    Vi har haft den diskussionen hemma alldeles nyss. Jag gjorde då en egen liten marknadsundersökning bland vänner och bekanta som har bubbel. De använde ju aldrig bubblorna, det låter högt och allt vad det var. I snitt bubblades det kanske 2 ggr per år. Så vi har valt ett hörnbadkar utan bubblor. Men som någon nämnde, hade budgeten varit obegränsad kanske jag valt annorlunda. Nu blev det ju drygt 20 tusen över till annat istället men skulle vi ångra oss går det ju att byta då :)


    ♥ Två prinsessor ♥
  • mooogn

    Vanligt badkar (ett riktigt djupt sådant) skulle jag valt. Bubbelbadkaret låter för mycket och så är det äckligt om man underlåter att rengöra det ordentligt och det kommer en massa skräp med bubblorna...

  • Linda1976

    Vi kommer att sätta in ett bubbel på övervåningen, där nere har vi än så länge bara dusch.


    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • kiron

    Vi kommer sätta in vanligt badkar!
    Vill jag bada så vill jag ha det, mörkt med tända ljus och TYST....och njuta.....


    Hugo min 1åring!
  • Linda1976
    kiron skrev 2008-05-22 22:45:19 följande:
    Vi kommer sätta in vanligt badkar!Vill jag bada så vill jag ha det, mörkt med tända ljus och TYST....och njuta.....
    Men det kan man ju med bubbel också - det måste ju inte vara igång varje gång.
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • cream

    ÅÅåhh jag bara älskar vårat nya bubbelbadkar...Skrattande..man kan verkligen välja ju..bubblor eller inte..+ att vi får plats jag å min sambo utan problem..sköönt!!
    Längtar till bebbe kommer..då vi kan bada alla tre utan trängsel...480 liter så!!

Svar på tråden Bubbelbadkar eller vanligt badkar?