Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

loveliva skrev 2008-07-06 23:51:03 följande:
    S har ju haft semester från dhl sedan 1 juni Börjar igen den 21 juli. Dock har han skott en hel del hästar, men veckan som kommer nu är han helt ledig förutom i morgon Å så var han ju ledig när vi var på Cypern Bara några veckor kvar till du börjar jobba nu då, hur känns det? Men du ska inte jobba 100 % väl?
    Ja du , det känns ju Isak börjar dagis 15h/2 dar i veckan from 13 aug. o Filip börjar sin inskolning den 17/9

Ska jobba ca 75-80% e det tänkt, men vi får la se....
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-07-07 09:52:43 följande:
    CiaHur gick det med din CrossTrainer? Fick ni en ny?JAg sitter här och TITTAR på min händer inte så mkt mer men SAK ta tag i det
    Jo jag fick en ny faktiskt efter massa tjat !! Men har inte packat upp den ännu

Men jag SKA oxå !! Många SKA.. Men jag kan ju inte gå omkring o va såhär fet hela livet Är bara så jobbigt o komma igång, trots att jag vet hur skönt det är när man har gått ner sen...
  • Mamma060812

JAg kan inte se ju HAr ingen Flashplayer Grrr.... Jädrans dator

• Mamma060812

Grattis Rasmus, såg kortet i tidningen

• Mamma060812

Glömde ju säga Grattis söta Hilda oxå..

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-07-09 08:39:43 följande:
    Vi sa dagen innan hon rullade runt, att det är konstigt hon inte vänder på sig från rygg till mage, det gjorde ju pojkarna mycket tidigare.Sen gjorde hon ju det! Hon kanske hörde vad vi sa och tänkte visa oss Allt bra med er? Hur går det med Filips mage?
    Jo det är mycket mycket bättre. Han äter ju ingen mjölk alls nu så det är faktiskt himla bra, han bajsar nog bara 1gg om dan nu o det e lite mer normalt iaf.
  • Mamma060812

På fredag sticker vi med till Gbg, ska hälsa på R syster som bor där varannan v. Skönt med lite semester o avkoppling. Sen e det bara snickra av iaf.... Gör lite fint i trädgården oxå

• Mamma060812

Vi sitter i bilen på väg mot Gbg. Barnen har redan somnat, var hos farfar o åt lunch innan o lekte av oss lite så nu avr dom trötta. Hoppas dom sover nästan hela vägen till Gbg.

Hoppas på bra väder vi med, ska ju till Liseberg nån dag nu, kommer hem på måndag ige, ska jobba tisdag o sen har vi inget mer planerat resten av semestern.

Ha det gott alla, kikar nog in igen när vi åker hem..

• Mamma060812
    Waimea skrev 2008-07-12 20:19:28 följande:
    Little: Ah, vilket trassel. Blev det varannan vatten, nu då?Själv sitter jag och spanar mot sängen, trött som en hund och undrar hur illa man egentligen kan må utan att spy och det är inte för att jag har druckit vin..Renoveringen fortskrider här hemma. Jag har spacklat-slipat-spacklat det mesta av väggarna (tack gode gud för att vi har slipmaskin kopplad till industridammsugare) och nu är J igång med takgipset. Kan knappt bärga mig tills jag får börja spackla i taket också.. Men det blir fint!
    Jaså Wai, e det bebisdax igen
  • Mamma060812

Då avr vi hemma igen i regnet Jag blir så trött o ledsen, hinner ju aldrig bygga klart när det BARA regnar, vad e det för tråkigt väder vi har ??
    Hade varit bättre o bo vid kusten, iaf. syd o östkusten...

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)