loveliva skrev 2008-07-04 12:59:08 följande:
En tv-bänk och matstolar till Love & Melker Och i kväll kommer nya tv:n I går hade vi en alldeles underbar dag i Varberg Sol från en klarblå himmel! Var på stranden på Getterön och badade hela dagen. Men nu verka det bli dåligt väder igen Jag vill ha sol
Vilken TV e det då ?
Rönnbär skrev 2008-07-04 13:07:52 följande:
Mamma Cia......skönt att det i alla fall visade sig i provtagning......min variant kan de ej testa med blodprov än......bara prova med kosten.......Hoppas att de växer ifrån det.........var har den stackars lille haft för symptom då????Vi har kört helt mjölkfritt i omgångar på Alex men det har förmodligen alltid varit fyrkylningarna som varit dumma.....de andra gångerna har tarmbakterierna återhämtat sig själva men nu fick har två ordentliga omgångar med en veckas mellanrum så då blev det ordentligt sputtibangbang........
Filip har bara haft ont i magen o skrikit om nätterna o bajsat massa o massa, löst o äckligt.
Ska prata med läkaren på onsdag o be om ett nytt test.
Twinsen skrev 2008-07-06 21:06:42 följande:
Hej svejs vi har haft en toppen helg varit på barnens gård !Jätte mysig dag:)Imorgon är det vår 1.a bröllopsdag så vi ska fira med god mat o mys på ronneby brunn.Känns som det var igår vi gifte oss nästan Hihiho En av de bästa dagarna i mitt liv.Har en vecka sem kvar ska njuta sista tiden av ledigheten........ Så härligt att umgås så mycket med barnen/ Micke.Finns nya foton från ölands djurpark samt barnens gård om ni vill titta in :)Ha det fint
VAr det bra på barnens gård ? Hade barnen nån nytta av det ?