Inlägg från: Mamma060812 |Visa alla inlägg
  • Mamma060812

Växjöbabesen ;-)

Nu ÄNTLIGEN är det dax !!!!

Måndag den 11e Augusti släpps nya Me & I kollektionen ! Kl 17.30 visas den här hemma hos mig !

Ni kommer väl ???

* Loveliva
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-06 17:39:08 följande:
    Fasiken vad trist!Hoppas det löser sig.Vad är det ni gräver för något egentligen, låter som något stort projekt?
    Ja det är stort, halva tomten & bakom uthuset ska grävas av. Ska dit ny matjord o sen ska vi så nytt gräs & bakom uthuset ska det bli singel & det ska bli lite gångar runt huset oxå.

JA det e tråkigt när det ska ta sån tid allt....
  • Mamma060812
    Nu ÄNTLIGEN är det dax !!!!

Måndag den 11e Augusti släpps nya Me & I kollektionen ! Kl 17.30 visas den här hemma hos mig !

Ni kommer väl ???

* Loveliva
    * Little

• Mamma060812

Idag ska vi på bröllop. Man känner ju sig så fruktansvärt laddad när man inte sovit på snart 2v o natten som var, var en katastrof. Isak e ff jättehostig o bara ropar på mamma, ska bli spännande inatt när pappa o monica ska natta honom. Bröllopet håller på till 2.

Imon ska vi ut på "krogen" el. iaf. Venezia med hela familjen, sista pizzan innan dieten Bäst o passa på, frossar i godis oxå, fy fy. Men sen är det nolltolerans, för nu jäkla gäller det. ! Nu ska kilona bort !

Dax för frulle !!

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-08-08 07:53:54 följande:
    Hoppas ni får trevligt på bröllopet! Och att lille Isak kryar på sig! HAn blrjar dagis nästa vecka eller?Jag väntar bara på att Melker ska bli förkyld nu när dagis börjat igen. Han var jämt förkyld och hostig när han var på dagis innan sommaren. Men nu under sommarlovet har han inte varit sjuk en enda gång. Så man märker ju skillnad och vart baseluskerna kommer ifrån.Ha så kul iaf och njut av goda maten i morgon!!!
    Ja Isak börjar på onsdag o det ska bli så kul. Framförallt så tror jag han behöver det nu. Han är så hopplös, han är verkligen inne i en trots nu, undrar bara hur länge den kan hålla på ?

Har fixat naglarna nu inför kvällen, kläderna är strukna så nu är det till o noppa ögonbrynen o raka benen o allt sånt därnt man måste göra, Pappa kommer till lunch så sen får jag lite fritid iaf.
  • Mamma060812
    Växjömamma1976 skrev 2008-08-08 08:40:49 följande:
    Ciavilka är det som gifter sig? Kul med bröllop! Vart? Här har jag ju glömt säga att Samuel nu har suttit och bajjat i vår toastol i några dagar helt själv! Hoppas han blir helt blöjfri snart, bara nätterna kvar nu! Igår höll han på att trilla ned med rumpan före i toan, men jag hann ju hjälpa honom!Ikväll blir det Karl-Oskar för vår del med Twinsen med fam + några andra.. ska bli kul!
    En gammal gymnasiekompis gifter sig i Gårdsby K:a Kl 17 idag så nu är det full planering här hemma
    Little skrev 2008-08-08 12:04:03 följande:
    LoveBåde Simon och Anton följer med ut till Cia, blir lite trångt kanske CiaDå få vi puscha varandra!!Har du fått en ny CT? Den första va väl sönder?Då få vi utmana varandra Ha så trevligt på bröllopet och njut av maten i helgen, sen kan man faktiskt göra GID nyttig mat också ju Vi gjorde pizza igår, mest på dinkelmjöl men hade 1 dl vetemjöl också, frukt,banan,kyckling,mozarella... yummi!! Nu blir det strax kyckling/sallade i tortillabröd men jag kommer välja bort brödet.. är inte alls förtjust i bröd över huvudtaget.SussieHär sitter Simon också hellre på stora toan än pottan, har du ingen pottring till toan så rekomendera jag det verkligen, då finns ingen risk att dem trillar i TwinsenSicka stora tjejer du har, långa och ståtliga.. jag gissar på att simon nu väger knappt 12 kg och längden 89cm (mätt med måttstock)
    Japp ahr fått en ny CT nu, den funkar perfa. Hoppas verkligen jag kan knalla av mig mina kilon nu. Men det lär väl ta tid & det är ju det jag bävar för mest, tiden. Jag vill se snabba resultat !!

Isak är över 90cm nu o väger runt 13 Kg, nu har han dock gåt ner massa, han ahr ju inte ätit på 1v så nu ser man revbenen igen
  • Mamma060812
    Waimea skrev 2008-08-08 14:56:02 följande:
    Cia: Du låter grymt motiverad, det kommer att gå superbra att gå ner i vikt! *peppar*Little: Hon var söt, Iris-stårsan. Vilken plutt.
    Ja jag hoppas det, för nu börjar det ju dra ihop sig Pizza ikväll o sen så...
  • Mamma060812
    Ni får ju gärna ta med er nån kompis på partyt om nån vill komma !!
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-08-10 13:40:05 följande:
    Ingen fara, har precis bestämt " dejt" med en kompis ute i Rottne och ska hälsa på dem innan partyt
    Jaså ska du träffa Katta
  • Mamma060812
    Madicken73 skrev 2008-08-10 14:27:23 följande:
    Hej på er!Nu är vi tillbaka från Öland och vi har haft mulet och regn mest hela tiden... men det är samtidigt ganska skönt då man inte behöver göra någonting!!!Mannen börjar jobba imorgon och då blir det tillbaka till vardagen igen.Cia: OHHHH, vad synd att Me&I är just i morgon!!! Jag har bestämt att åka med syrran och barnen till Skånes djurpark... annars hade jag tänkt att åka till Växjö på tis, ons eller tors... Ohhh, SUCK!Magdis: Tack för att ni kom förbi och lekte med oss! Det var verkligen mysigt!Sussie och Frans: Grattis på er i efterskott!På fredag blir det ett 35-årskalas och på lördag ett 40-årskalas, så det är fullt upp!Hoppas att ni mår bra ..trots jobbiga förkyldningar etc.KRAM!
    Vill du beställa nåt då ??
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)