• SimonsTilda

    Min dotter har lämnat meij , hon hade anencefali .

    29 / 5-08 , fick jag diagnosen Anencefali, på min dotter . Hon hade varken skalle , eller hjärna . Knappt något ansikte heller . Hjärtat bara stannade på meij . Jag torkade av magen , o bara sprang ut från rummet o hem till min mamma . Jag ville int tro de va sant . På onsdah , den 4 / 6 , föder jag ut min lilla ängel . Hon har fått namnet Heaven HOPE Mirikal .
    Jag vet verkligen int va jag ska ta meij till . Hur ska jag klara detta ? 1 av 30 000 , får detta . VARFÖR JUST JAG ?! Jag blev den 5:e på 20 år , som fått detta . Man känner seij så himla utvald . Varför just min lilla ängel ?

    Jag hoppas att hon alrig lämnar meij , hon måste finnas o vaka över mamma o pappa . Vi kmr aldrig att glömma deij, lilla hjärtat !

    Vill ni veta mer , eller bara prata allmänt , adda gärna min msn ; Tiilda-Modiin@hotmail.com

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-19 11:49
    de stor HON , eftersom på ultraljudet trodde dom att de va en tjej , men visade siej vara en liten SON .. Så , förlåt att jag förvirrat många

  • Svar på tråden Min dotter har lämnat meij , hon hade anencefali .
  • Petronilla

    Jag kan inte göra något mer för dig än att bara säga varför.
    Kram Petra

  • Labolina FI

    Jag beklagar... Gråter

    Tro mej, jag vet precis hur det känns. Fick samma besked som du på allahjärtans dag.

    *KRAM*


    Katjas, Wilmas & Linas mamma & en liten ängel...
  • änglamamma75

    Jag beklagar verkligen!
    Jag vet hur det känns, man tror att man ska dö. Min son Lukas föddes 7/4 -08 med anencefali/acrani. Han hade ansikte, men inget skallben. Läkarna tror att han eventuellt hade en liten del av hjärnan men jag väntar fortfarande på svar från obduktionen. Tyvärr är det inte så ovanligt, vi är flera här som har fått änglar med anencefali eller acrani.

    Hör av dig om du vill prata.
    Kramar

  • Believe In Faith

    Å så sorgligt...hur långt är du gången?

    Jättevackra namn hon fått

    kram!


    ღ Wilma ღ Alwin ღ Bulan ღ
  • Ängeln Casper

    Är ledsen att du blir tvungen att bära denna sorg....

    Min son föddes med missbildningar i ansiktet och var svårt lungsjuk,.....han somnade in när han var 100 dagar gammal...
    Man klara mer än vad man tror, sorgen kommer alltid att finnas kvar, men man lär sig hantera den bättre med tiden.....

    Styrke kramar till dig...


    Kram Camilla, mamma till Oliver, Ängeln Casper & Emilia
  • mollaMalina

    Labolina FI skrev 2008-05-30 17:50:15 följande:


    Jag beklagar... Tro mej, jag vet precis hur det känns. Fick samma besked som du på allahjärtans dag.*KRAM*
    Hej, då är vi TRE stycken som fick samma besked på alla hjärtans dag, Jag (molla86)och Jenny(sörjer)

    Hej tilda!
    Nu hittade jag även din tråd här, och du är välkommen till anencefalitråden som sörjer hänvisar till! Tänker på dig KRAMAR
Svar på tråden Min dotter har lämnat meij , hon hade anencefali .