Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

... Född: Juli 2007 ... 2

"semestern" färdigdiskuterad med

blir "bara" småland, falköping o falun....inget gotland tyvärr utan det blir nog i höst eller jul.

just det....öckerö får la besök med....man vet ju aldrig *fnittrar som en fjortis*

nähepp, återgå till det roliga!!!

• Donna69

*fniss*

jane kommer....*lääängtar*

hur ska ni fira 1-årsdagen?
    släktkalas OCH kompiskalas samma dag?
    Släkt, vänner osv samtidigt?

vi har det någorlunda uttänkt redan men är nyfiken på hur ni ska göra...

• Donna69

Prinsessan Zelda skrev 2008-06-18 13:50:46 följande:

vi ska ha ett kalas for slakt och ett barnkalas (vanner med barn).
    aahh...det va så jag menade..alltså vänner MED barn. inte bara våra vänner utan hennes babypolers...*asg*

tack zelda
  • Donna69
    Lindisen81 skrev 2008-06-18 14:00:31 följande:
    ang kalas så har vi nog inte en aning. OM köket blir klart så blir det kalas med vänner + deras barn... några stycken sådär kanske... om jag orkar... sedan en annan dag kommer släkt... är köket inte klart bjuder vi hem farmor o farfar så är vi hos mormor... orkar inte riktigt med kalas, är väl lite ego kanske. men Inez har ju inte sååå stor koll ännu på vänner + presenter + födelsedagar så för hennes skull är det ju inget måste. så summan av det jag försöker förklara är; KÖK KLART = KALAS (ett för familj ett för vänner OM jag orkar) KÖK INTE KLART= liten tårta bara hos mormor =)
    bra summering
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-18 16:01:15 följande:
    Vi kommer ha barnkalas på dagen och vuxenkalas på kvällen...hoppas på fint väder så att vi kan vara i kollo för vi har inte så jättestor plats här hemma så att vi kommer få in hela tjocka släkten plus våra närmsta vänner som givetvis vill gratulera Leiisen
    *fniss*

kommer HEEEELA släkten???
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-18 16:06:08 följande:
    Hahahah...neeeeej tack och lov, bara den svenska släkten
    puuuh

vi har oxå reducerat lite inbjudningar både här o där. Jag gillar inte o bjuda bara för att man MÅSTE bju' tillbaka eller för att det ska se bra ut. Hell no....

samma sak vid dopet sen.

vad räknas som närmsta släkt?
  • Donna69
    Halvblod skrev 2008-06-18 16:10:57 följande:
    Här är det mormor & morfar, farmor, farfar & fru, morbröder, fastrar, kusiner, kusinbarn...och våra närmsta vänner. Men jag har ganska stor släkt så vi blir alltis många på våra kalas.
    suck....typ så här med....närmsta ska va ca 904856452645879834 pers medans jag tycker det är....3st

mohahahahahahahahaha
  • Donna69

*asg*

sessan borde va världens yngsta magdansös...mohahahahah

jag döööör. så klockren!!!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2