... Född: Juli 2007 ... 2
Pusselbiten86 skrev 2008-06-05 21:08:33 följande:
grattis till alvin idag på 11 månaders dagen :)Till något annat!! Har varit med om bedrägeri... Så nu är allt polis anmält så ja hoppas de går snabbt så jag får mina pengar igen ..... SUCK!!!Köpte en kamera o nu har ja inte fått något o allt är bara skit... orkar inte gå in på de.. får sådan ångest så de gör ont i mitt hjärta när jag tänker på de

JoNaLi skrev 2008-06-06 01:41:34 följande:
Herreguuud! Här har vi börjat på en ny tråd och redan massor med sidor att läsa... orkar tyvärr inte det.. *sorry*Såg iaf att Zandrisen fyllt 30! GRATTIS!!!!!!!!! Fyller själv 30år i år den 4 juli. Får se om det blir nån fest eller nått.. Sen har jag skummat lite i första sidorna och såg att ni pratade om solkräm, vi smörjer barnen, tyvärr är jag väldigt dålig själv på att smörja mig själv. Men jag borde nog, inte för att jag bränner mig direkt men mest för att det nog är bättre än att inte göra det. Meja har fått en del färg utan att bränna sig, tror inte det är någon fara faktiskt. VÄÄÄLDIGT svårt att hålla henne i skuggan då hon är på språng heeeela tiden!! och på våran tomt har vi sol från morgon till kväll, och inne vill man ju inte vara heller hela dagarnaHon har såna söta små knubbiga ljusbruna händer nu Är inte här alls ofta. Men kikar in på er titt som tätt även om jag inte skriver. En sak till Om 1-2 veckor ryker min spiral ut!!hihihi sen får vi se när det blir dags igen!