... Född: Juli 2007 ... 2
min sambo går gärna på ikea, vi är där ofta ofta. Blir nog att jag skickar en ansökan dit oxå trots att jag vill jobba i mindre butik egentligen. Vem vill inte ha personalrabatt på ikea
min sambo går gärna på ikea, vi är där ofta ofta. Blir nog att jag skickar en ansökan dit oxå trots att jag vill jobba i mindre butik egentligen. Vem vill inte ha personalrabatt på ikea
jag håller på att bli lite smått galen här hemma. Leia lärde sig prata en del förra veckan, massor av nya ord kunde hon plötsligt, kul. Men nu är det BARA mamma mamma mamma mamma mamma typ 150gånger i timmen. Nu har hon dessutom lagt till "e de" ibland, mamma e de, eftersom jag brukar svara "vad är de"? Det var gulligt en halv dag men nu blir jag bara stressad
Prinsessan Zelda skrev 2008-08-09 10:43:04 följande:
nu är det os-fotboll och leia dansar och leker inne på sitt rum så jag har lite lugn och ro i soffan. Är så gottesugen idag men det är stenhård diet nu och inga godsaker finns hemma tack och lov.
imorgon ska leia så sitt första barnkalas, ska bli kul. På leias barnkalas var man ju så inne i allt som skulle fixas så man kunde inte riktigt slappna av, så nu blir det kul att gå på någon annans kalas.
Det ultimata för mig hade varit att hitta ett jobb där jag jobbar onsdag-söndag (precis som sambon) så att vi har "helg" tillsammans hela familjen måndag & tisdag. Så får mormor & morfar/farmor ha henne på helgerna (så blir dom oxå glada )
har nu drömt om var jag kommer jobba inom kort så nu får jag ju söka dit. Jag har aldrig haft en tanke på att söka jobb där men man kan ju inte gå emot sitt öde!