Inlägg från: Halvblod |Visa alla inlägg
  • Halvblod

... Född: Juli 2007 ... 2

min sambo går gärna på ikea, vi är där ofta ofta. Blir nog att jag skickar en ansökan dit oxå trots att jag vill jobba i mindre butik egentligen. Vem vill inte ha personalrabatt på ikea

• Halvblod

jag håller på att bli lite smått galen här hemma. Leia lärde sig prata en del förra veckan, massor av nya ord kunde hon plötsligt, kul. Men nu är det BARA mamma mamma mamma mamma mamma typ 150gånger i timmen. Nu har hon dessutom lagt till "e de" ibland, mamma e de, eftersom jag brukar svara "vad är de"? Det var gulligt en halv dag men nu blir jag bara stressad

• Halvblod

Prinsessan Zelda skrev 2008-08-09 10:43:04 följande:

Halvblod skrev 2008-08-09 10:30:28 följande:
    jag håller på att bli lite smått galen här hemma. Leia lärde sig prata en del förra veckan, massor av nya ord kunde hon plötsligt, kul. Men nu är det BARA mamma mamma mamma mamma mamma typ 150gånger i timmen. Nu har hon dessutom lagt till "e de" ibland, mamma e de, eftersom jag brukar svara "vad är de"? Det var gulligt en halv dag men nu blir jag bara stressadha haAdam är inne i en rolig period han med. han är inne i den fantastiskt "roliga" "varför" perioden. Vad man är svarar så frågar han varför, he he. smått irriterande.
    Haha, ja det förstår jag att det blir jobbigt efter ett tag.
  • Halvblod

nu är det os-fotboll och leia dansar och leker inne på sitt rum så jag har lite lugn och ro i soffan. Är så gottesugen idag men det är stenhård diet nu och inga godsaker finns hemma tack och lov.

• Halvblod

imorgon ska leia så sitt första barnkalas, ska bli kul. På leias barnkalas var man ju så inne i allt som skulle fixas så man kunde inte riktigt slappna av, så nu blir det kul att gå på någon annans kalas.

• Halvblod
    L2K skrev 2008-08-11 12:29:39 följande:
    En liten fråga till er andra?När ska ni börja jobba/ började ni jobba?Börjar känna mig ensam hemma på heltid till juli07-barn.
    Vi har sökt dagis till 15nov men jag är arbetslös så vi får se när jag kommer igång....snart hoppas jag, iaf vill jag ha jobb till 1jan
  • Halvblod
    misan84 skrev 2008-08-11 12:47:30 följande:
    igår kväll var jag uppe o lämnade min bil vid bilaffären här hemma för den skulle på service idag.... Kollade noga så jag låste o la nyckeln i deras nyckellåda... Idag på morgonen väcktes min sambo att bilfirman ringde o frågade var vår bil var, om vi inte hade lämnat den... Det visade sig att vår bil är STULEN dem hade lyckats fiska upp nyckeln tydligen o sen ta den:( En audi combi -08 var det Snacka om att man blir lessen...... O bara tanken att där i ligger hampes resesäng, nya kavat skor och BILBARNSTOLEN!!!! fan säger jag bara.. Vill gräva ner mig...
    Fy fan va arg man blir!
  • Halvblod

Det ultimata för mig hade varit att hitta ett jobb där jag jobbar onsdag-söndag (precis som sambon) så att vi har "helg" tillsammans hela familjen måndag & tisdag. Så får mormor & morfar/farmor ha henne på helgerna (så blir dom oxå glada )

• Halvblod
    veronicaq skrev 2008-08-11 21:20:55 följande:
    VAFAN är inskolning.....ja kunde lika gärna lämnat ungen där i 8 timmar... jag fanns ju inte
    Så kommer Leia att vara (om hon inte plötsligt ändrar personlighet). Hon är såååååå dagisredo men jag har inte sökt förrän till november eftersom jag hade dagisångest för några månader sedan.
  • Halvblod

har nu drömt om var jag kommer jobba inom kort så nu får jag ju söka dit. Jag har aldrig haft en tanke på att söka jobb där men man kan ju inte gå emot sitt öde!

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2