-
Mmmm...jättemysigt! Vi såg " Ingen jiddrar med Zohan". Blev många goda skratt men den gick till överdrift ibland.zandrisen skrev 2008-08-12 10:07:13 följande:Åh va mysigt! Måste försöka få till nåt liknande Vad såg ni för film?Misan, då är det insiderbrott från bilfirman alltså? Fyyyyyyy! -
Låter som att alla barn har fått kanondagis
kul att alla känner sig så nöjda!
Själv är jag jättekräsen när jag kollar dagis så jag hittar alltid en massa fel
. SKITJOBBIGT!! Jag menar; alla dagis/dagmammor kan ju inte vara dåliga eller?
Pussel: Fantastiskt att han vågade ta första steget efter så många år. En eloge tilll honom. Tänk om fler var sådana........
Ska du ta graviditetstest på mottagnigen imorgon, varför? Har jag inte varit med om. Det kommer hur som helst gå jättebra! -
Prinsessan Zelda skrev 2008-08-13 20:50:11 följande:och jag är också 167 lång men väger 63 kilo, och jobbar på att bli vältränad för mig ligger all extravikt på magen165 cm lång
57 kg
36 i kläder
38 i skor
70 E i bh
...har också mage

-
Melvin:
21-22 i skor
80-86 i kläder, köper dock bara 86 nu -
Men Sol, vad ni åker på det ena efter det andra
Nu måste det bara vända!!
Jag har faktiskt inte mätt Melvins fötter. Har en MASSA skor till honom så jag provar och ser vilka som passar. Har märkt att det inte alltid är samma storlek beroende på modell men 21-22 sitter bäst!
Beckah: Grattis till stora grabben!
Ja, det är på barnen man ser att åren går.......
Nu ska mysa med mannen en liten stund innan jag somnar. -
Jajemän, då var det inte bara min dator dåBeckah82 skrev 2008-08-16 11:45:27 följande:Är det fler än jag som haft megakrångel med FL senaste veckan? Ofta kommer man inte in alls ju! "sidan kan inte visas".
-
Vad roligt med Inez framsteg!!Lindisen81 skrev 2008-08-16 15:24:28 följande:för mig krånglar fl oxå en hel del- nu har det börjat lossna lite för Inez, äntligen! Hon går om man håller henne i bara en hand (om hon är på humör ....) samt står själv (bara om hon vill haha). vet ju att hon kan nu måste hon bara själv komma på att det inte är så svårt. märks att förkylningarna är på gång! jobbar ju på förskola, och i fredags va många barn hängiga samt nös ikapp. Tvättar mig noga innan jag åker hem, men bacillerna kommer till Inez genom mina kläder och så ändå så snart är nog alla sängliggande nån vecka hehe. -
morsning!!Är vråltrött. Har varit vaken med Melvin nästan hela natten. Inhallationen igår gjorde tyvärr ingen större nytta, han har haft jättejobbigt med andningen och hostan i natt. Stackars min Pelle!

Blir nog en tripp till sjukan igen sen...... -
Usch då! Är inte det länge att ha så hög feber?ellenwesterlund skrev 2008-08-17 08:57:35 följande:Här är Kristoffer inne på femte dagen med 39-40 graders feber.Han är pigg och leker små stunder för att sedan "vila" en stund poch sen är det full fart igen.Har fått tid hos dsk jouren idag kl 10.40 och kolla upp vad det kan vara. Nu i morse kl 6 hade han 39.8 i feber. Stackarn Har inte hunnit läsa i kapp men det får bli ett senare projektHans humör påverkas säkert av sjukdomen.solstraalen skrev 2008-08-17 10:51:04 följande:ellen: Men oj stackarn! Strongt att han e så pass pigg endå.Hoppas det går bra hos läkaren.Josef hittade dom inga fel på..Jag går snart under alltså.. sååå jobbigt med hans humör. Säkert värre nu pga all sjukdom sista tiden -
Beklagar mig lite till då när jag ändå håller på.
Jag har varit illamående nu i 2 veckor, dessutom springer jag på toan direkt efter maten. Har ju gallsten så jag antar att det är därför, men f-n vad det tar på krafterna!!!!!!!
Nu ska jag försöka att inte beklaga mig mer idag