• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Jessys: Vilket datum är det sagt?

• Mum23
    Jessys skrev 2008-08-07 09:10:57 följande:
    14 februari, alla hjärtans dag haha nääej ja tog bort inlägget ganska snabbt

PHU....

Coolt datum!

• Mum23
    H e l e n a skrev 2008-08-07 10:17:59 följande:
    Ikväll börjar Way Out West-festivalen här i Göteborg och jag ska dit!!! Kommer bli askul att se band som Broder Daniel (sista spelningen!), Neil Young(!), Pacific, Iron & Wine, Sonic Youth(!), José Gonzales, Håkan Hellström m fl m fl. Kommer dyka in hemma lite då och då och mysa med lillfisen men kommer förmodligen sova hos min bror o hans sambo som bor nära Slottskogen där det hela tar plats.

Kul! Hade också planer på att gå, men men.....

Hoppas ni får det riktigt kul!

• Mum23
    Jessys skrev 2008-08-07 10:52:43 följande:
    Jo jätte sött datum. en kompis som här breve hade oxå bf 14 februari fast i år. fick en dotter en vecka senare. såå kanske vi blir på samma datum fast skiljer 1 år
    Skrattande
  • Mum23

Grattis Pussel!!!!!!!

...dyker upp en del syskon nuFlört   (avis)

• Mum23
    solstraalen skrev 2008-08-08 07:19:26 följande:
    f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n f*n Josef fick ju sin tredje medicin mot sin astmahosta för ca 5 veckor sedan och har sen dess inte hostat, dessutom vart frisk.NU börja han ju krupphosta för nåra dar sen, men igårkväll tilltog hans vanliga astmahosta och han har hostat nonstop i ett 3timmarspass inatt!Jag är sååååååååå less på den här hostan så det finns inte.
    Ni har det tufft ni! Har han astma?
  • Mum23

Usch, stackarnLedsen
    Melvin får också astmahosta. Så nästan varje gång han är förskyld får vi åka in och inhallera och få kortison.

Vad har ni för medicin hemma till Josef?

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2