• Mum23

... Född: Juli 2007 ... 2

Donna69 skrev 2008-08-17 11:10:35 följande:
    EN MASSA PUSSAR TILL DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kyss
    solstraalen skrev 2008-08-17 11:11:33 följande:
    gbgmorsan: fått tid för op än?
    Har inte fått tidLedsen men står på väntelistan, så i höst någon gång ska väl op bli av iaf.
  • Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-17 12:49:53 följande:
    Nääää men du..Jag jobbar ju med sånna pat och du ska få förtur om du mår så. Ring din läkare i morrn direkt1
    Ok! Tack för det Milla.Glad Då ska jag ringa!
  • Mum23
    ellenwesterlund skrev 2008-08-17 22:35:19 följande:
    göteborgsmorsan- fick tid hos dsk jouren idag, visade sig att stackarn har öroninflammation Ingen våldsam men en liten iaf.Så nu är det Kåvepenin 3ggr/dag i fem dagar.
    Det var ju skönt att ni fick klarhet!
  • Mum23
    zandrisen skrev 2008-08-18 08:32:59 följande:
    Är jag först ut idag???? Kanske ingen som lyckas ta sig in på FL, har ju varit enorma problem med den saken de senaste dagarna...Idag börjar Mick inskolning på dagis! Skulle så gärna vara med, men nu blir det pappa som får följa istället. Och i eftermiddag blir det ettårskontroll och vaccination. Bara att hoppas att han inte reagerar på sprutan, så här mitt i inskolningen!

Godmorgon! Ja, det var ovanligt att inte Ann eller Donna var först ut idag. Kanske sitter de och dricker kaffe tillsammans idagFlört??

Lycka till med Micks inskolning! Själv är jag så blödigGråter så jag är INTE den ultimata mamman vid inskolning, gråter så fort jag går runt hörnet.....

Skolade in första barnet själv.

Andra barnet började jag skola in men det gick så dåligt att pappa fick ta över och då gick det på ett kick. Så planen blir nog att pappa får skola in lillgrabben nästa höst.

• Mum23
    jelikan skrev 2008-08-18 09:22:00 följande:
    Blev inget dagis för Tore idag. Han har legat i feber under natten och igår morse var han förkyld när han vaknade.Han är pigg annars och har lekt hela förmiddagen.vid 10.50 blir det tandläkarn för hans del. Han trillade i lördags och slog i munnen och det blödde lite runt ena framtanden.
    Lillen dåLedsen
  • Mum23
    jelikan skrev 2008-08-18 09:22:25 följande:
    Du är inte ensam om att va en blödig mamma. Jag är oxå det!
    Skönt å höra, känner mig som värsta tönt morsan!Flört
  • Mum23
    Milla med killar skrev 2008-08-18 10:23:15 följande:
    Har du ringt?Ja I dag har jag gått till skolan med min stora kille som började 4:an...my god! Min stora kille. Hade med mig Theo o hannes som körde järnet där i allafall Theo. Han är helbusig alltså. Går/ springer som en galning.
    Nä, missade telefontiden. Mår bättre idag dock!

Jasså, du har också en buse. Me too.... Idag klättrade han upp i barnens våningsäng och ramlade ner. Han blev lite ledsen men det gick bra.
    Vi har fått ta bort alla köksstolar för han klättrar upp på dem och sen upp på bordet och där står han och hoppar glatt.Glad
  • Mum23
    JoNaLi skrev 2008-08-18 12:10:24 följande:
    Mejas första dag på dagis idag! Gick superbra! Hon gick där som hon aldrig gjort nått annat Mion stora tjej!
    Va skönt!
  • Mum23
    Börjat på dagis:
    Molly Aug-08
    Josef Aug-08

Planerad dagisstart:
    Theo Jan -09 (Ur och skur)
    Jennsans Alexander jan -09 (dagmamma)
    Sessan Nov -08 (vanligt dagis???) har ej fått svar än
    Nasse01, Linus, Aug-08 25/8 inskolning 20/8
    Gbgmorsans Melvin Aug-09 (vet ej dagis ännu)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2