Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Beckah82 skrev 2008-07-15 15:07:18 följande:
    oxh störd hahaha helt psycho och slår sig i huvudet *s* tror han blev lite överexalterad
    såg det, skrattade rakt ut, ha ha. överväldigande för han
  • Prinsessan Zelda

jag var ledsen för jag är uttråkad

men nu ska Lindisen komma hit och "leka" så nu är jag glad

Hoppas fina vädret fortsätter så kan barnen bada ute och vi bara softa och snacka skit

• Prinsessan Zelda

vilket romantiskt frieri!!

vi ska ha öppet hus när vi har kalas, för vissa är lediga, vissa jobbar sent, så det blir lättast så. så kan man ha tid till alla gäster också. gör antagligen smörgåstårta och fika och tårta. detta på själva födesledagen för släkten. sen söndagen innan har vi barnkalas för de vi känner med barn. Är ni i stockholm söndag 27 juli är ni välkomna

• Prinsessan Zelda
    Vickyb skrev 2008-07-16 15:30:34 följande:
    jag har kanske fått en LÄGENHET!!! Jag är så glaaaaad!! Får förhoppningsvis reda på det på fredag.. och jag hoppas verkligen att jag får den.. är i ett sådant stort behov av den nu. Jag behöver lite hjälp och stöttning.. jag vet inte alls hur jag kommer att ta det med seperationen.. men nu ser jag bara en ljus sida av den.. Jag vet att jag inte varit så mkt här.. men det är pg av depressionen.. har varken haft lust eller ork..
    va kul
  • Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-07-17 10:27:49 följande:
    WOOOOOOHOOOOOO...en ny kanin är på väg till Leia!!!!Efter lite detektivarbete och inzoomning av gamla bilder så hittade vi en hemsideadress på lappen och har nu hittat en svensk återförsäljare som har beställt hem en ny kanin henne. Så om 2-4dagar ska den komma.Hoppas nu bara att hon tar den till sig som den andra, det har iaf aldrig varit problem när vi har tvättat den andra.
    va kul. satt faktiskt och letade lite i online affärer efter den, men hittade inget.
  • Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2008-07-17 14:54:14 följande:
    Jag hade inget kalastema. Bara färgglatt. Det enda jag hade bestämt var att det absolut INTE skulle fvara komersiella och töntiga tryck såsom Nalle Puh, Actonfigurer osv, sånt känns "usch"
    samma här
  • Prinsessan Zelda

Adam har 2 snuttefiltar som varvas. men bara när han sover. Isabel har napp och snutte, men snutten har hon nästan bara hemma. de är inga leksaker utan gos när man ska sova, precis som nappen.

• Prinsessan Zelda

kom igen Elinor!!

jag röstade ju för fredagsbarn men det kanske tom blir torsdagsbarn

• Prinsessan Zelda

det kan ju gå fort. när det var så för mig var ju Isabel född några timmar senare

jag är säker på fredagsbarn. gissade ju på 4:30 på morgonen. 4200g. 52 lång. h-mått 37.

så nu är det inte långt kvar

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2